ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
30/10/2018 14:05 EET

Επένδυση 300.000 Ευρώ για την τεχνολογία eye-tracking της Loceye από το Velocity.Partners

HuffPost Greece

Η Loceye ανακοινώνει την χρηματοδότηση της από το επενδυτικό σχήμα Velocity.Partners για το ποσό των 300.000 Ευρώ ώστε να αναπτύξει καινοτόμα υπηρεσία online eye tracking έρευνας.Η Loceye ανακοινώνει την χρηματοδότηση της από το επενδυτικό σχήμα Velocity.Partners για το ποσό των 300.000 Ευρώ ώστε να αναπτύξει καινοτόμα υπηρεσία online eye tracking έρευνας.
Ένα από τα πιο ουσιαστικά προβλήματα οποιουδήποτε σχεδιάζει, κατασκευάζει ή εκμεταλλεύεται μια ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή είναι να γνωρίζει αφενός το που ακριβώς εστιάζει το βλέμμα του επισκέπτη, το τι δηλαδή όντως τελικά βλέπει ο χρήστης, και αφετέρου να γνωρίζει πότε το βλέμμα του απλά ‘αγνοεί΄ ένα στοιχείο στην οθόνη είτε λόγω σχεδιασμού είτε λόγω  άλλων παραγόντων. 
Το διακύβευμα είναι ιδιαίτερα μεγάλο στην περίπτωση -ενδεικτικά- ηλεκτρονικών καταστημάτων ή ειδησεογραφικών σελίδων καθώς τα στοιχεία που ‘αγνοούνται’ μπορεί να είναι προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορές, ειδήσεις διαφημίσεις κ.ο.κ  
Η Loceye είναι μία πλατφόρμα που επιτρέπει σε media εταιρείες, online καταστήματα,  επαγγελματίες του Marketing, και UX designers να κάνουν online eye tracking έρευνες ώστε να καταγράψουν με μοναδική ακρίβεια ποιο ακριβώς στοιχείο και σημείο της ιστοσελίδας εστιάζει το βλέμμα ενός επισκέπτη κατά την διάρκεια του browsing. 
Η Loceye, λύνει το πρόβλημα online χωρίς την ανάγκη εργαστηρίου ή ειδικού εξοπλισμού, και δίνει την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να διεξάγει έρευνα σε χιλιάδες χρήστες με επιλεγμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά μέσα σε λίγες μόνο ώρες με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αναλυτική λεπτομέρεια από οποιαδήποτε άλλη λύση στην αγορά.
Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες της Loceye έχουν την δυνατότητα να παίρνουν data driven αποφάσεις, αξιοποιώντας το ανεπτυγμένο reporting εργαλείο της υπηρεσίας, αφαιρώντας την μέχρι τώρα αβεβαιότητα των επιλογών τους καθώς οι μέχρι τώρα online λύσεις επικεντρώνονταν στο να καταγράφουν clicks ή/και την κίνηση του mouse προσπαθώντας να βγάλουν έμμεσα αποτελέσματα. 
H Loceye ιδρύθηκε to 2018 από 4 νέους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης όταν ο συνιδρυτής και CEO, Κωνσταντίνος Αλέξογλου, πραγματοποιούσε την πρακτική του στον χώρο του User Experience (UX) . Αντιλαμβανόμενος την χρησιμότητα των δεδομένων μιας Eye Tracking έρευνας που θέλησε να διεξάγει και ο ίδιος, και βλέποντας ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο online με λογικό κόστος, δημιούργησε την ιδρυτική ομάδα ανάμεσα 3 συμφοιτητές του Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του Α.Π.Θ. με εμπειρία στο Product Design και Software Engineering.
Η Loceye έχει διακριθεί και βραβευθεί στους διαγωνισμούς καινοτομίας Startup Europe Awards (Creative), ACT Pappajohn business plan Αwards, Cosmote Hackathon και Ennovation.  Στην αύξηση κεφαλαίου συμμετέχει ως ιδιώτης επενδυτής και ο Δημήτρης Κουρτέσης, επιχειρηματίας από την Θεσσαλονίκη και startup coach στην θερμοκοιτίδα του OK!Thess, στην οποία συμμετείχε η Loceye.
Η Loceye σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να διευρύνει την ομάδα της, να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν της και να εισέλθει στην αγορά.

Sponsored Post