Υπογράφηκε η σύμβαση αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης Παλαιοφάρσαλος– Καλαμπάκα

Το συμβατικό τίμημα ανέρχεται στα 52,2 εκατ. ευρώ με ορίζοντα παράδοσης το 2025
.
.
paterakis dionisios

Μετά την υπογραφή της σύμβασης Ροδοδάφνη – Ρίο, για την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής, έπεσαν υπογραφές σε μια ακόμη σύμβαση.

Συγκεκριμένα, υπογράφηκε η σύμβαση αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, και ETCS LEVEL 1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή, καθώς και την κατασκευή νέας παρακαμπτήριας γραμμής στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων.

Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΑΒΑΞ Α.Ε., σύμφωνα με την ανοικτή διαδικασία του διαγωνισμού.

Το συμβατικό τίμημα ανέρχεται στα 52,2 εκατ. ευρώ, και θα υλοποιηθεί σε ορίζοντα 36 μηνών, με στόχο την έναρξη λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής αναβαθμισμένης με ηλεκτροκίνηση έως τα τέλη του 2025. Η συνολική διάρκεια του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης του έργου, ορίζεται επίσης σε 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Με την υπογραφή αυτής της σύμβασης, ουσιαστικά επιτυγχάνεται ο στόχος της συμβασιοποίησης έργων συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ, που αναβαθμίζουν τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα – Αθήνα - Θεσσαλονίκη/Ειδομένη - Προμαχώνας, καθιστώντας το δίκτυο της χώρας πλήρως ηλεκτροκίνητο.