Το Peugeot 3008 με δύο πανίσχυρες εκδόσεις plug-in hybrid

Δικίνητο και τετρακίνητο, 225 και 300 ίππων, με εμπνευσμένο σχεδιασμό και ευφυείς τεχνολογίες.
Peugeot 3008
Peugeot 3008

Το πρώτο σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, στο εννιάμηνο του 2022, στην κατηγορία των C-SUV, των μικρομεσαίων αμαξωμάτων του είδους, είναι το Peugeot 3008.

Ακμαίο και ισχυρό παραμένει στην κορυφή των πωλήσεων και στην Ευρώπη (στην κατηγορία του), με πάνω από 800.000 πωλήσεις από το 2016.

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017», με αισθητικές παρεμβάσεις και πληθώρα νέων τεχνολογιών, διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν σε μια νέα εποχή, με περισσότερη κομψότητα.

Στο μπροστινό μέρος, η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο χαρίζει στο αυτοκίνητο περισσότερο κύρος, ενώ στην άκρη του καπό διακρίνεται πλέον το λογότυπο του μοντέλου, όπως, πλέον, σε όλα τα Peugeot.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα, σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα, με τις μαύρες ρίγες να ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα.

Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, με τα φώτα ημέρας DRL, σε σχήμα «δοντιού λιονταριού», με χρωμιωμένο πλαίσιο, να δημιουργούν αίσθηση και να κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο το αυτοκίνητο μέρα και νύχτα.

Οι Full LED προβολείς διαθέτουν ακόμα πιο high-tech και ξεχωριστή εμφάνιση, χάρη στην επέκταση της φωτεινής υπογραφής και τη λειτουργία φωτισμού στροφής, που αναβαθμίζει την ορατότητα μέχρι τα 90 χλμ./ώρα. Παράλληλα, στους Full LED προβολείς υπάρχει και η λειτουργία «Foggy Mode», ώστε να μειώνει την ένταση της μεσαίας σκάλας, μόλις ενεργοποιηθούν τα πίσω φώτα ομίχλης.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Τεχνολογίας LED είναι και τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα, έχοντας τριπλούς, 3D, αναγνωρίσιμους πλέον «όνυχες» της μάρκας. Τα φλας διαθέτουν λειτουργία scroll.

Τόσο τα μπροστινά όσο και τα πίσω φώτα έχουν σκουρόχρωμο κάλυμμα, που κάνει ακόμα πιο σπορτίφ το σύνολο.

Πάντως, υπάρχει και μια εναλλακτική έκδοση, η «Black Pack», με σκουρόχρωμες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, σε μάσκα, προστατευτική ποδιά, μπάρες οροφής έως και τις ζάντες.

Οι 19άρες ζάντες στις εκδόσεις GT με Black Pack, εξασφαλίζουν τη μοναδικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης, με τα λογότυπα GT να είναι εμφανή στα μπροστινά φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Στην καμπίνα, αναμφίβολα δεσπόζει το Peugeot i-Cockpit, το οποίο έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών διαμορφώνεται εύκολα, και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται «Normally Black», με καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων και ανώτερη χρωματική αντίθεση. Επίσης, η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» (toggle switches), που εκτός από καλαίσθητοι είναι και λειτουργικοί, και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες, όπως το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, οι παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, οι εφαρμογές smartphone, και τα alarm. Ειδικά οι εκδόσεις plug-in hybrid, εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο για τις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης. Οι ίδιες εκδόσεις, διαθέτουν και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης: Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση HYBRID4 300), καθώς και ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Οι νέες ταπετσαρίες με δέρμα ή Alcantara, οι νέες επενδύσεις από ξύλο και πλήκτρα χειρισμού ηλεκτρικών παραθύρων με ενθέσεις χρωμίου, ανάλογα τις εκδόσεις, συνθέτουν μια άκρως ελκυστική και άνετη καμπίνα.

Σε εξοπλισμό, επειδή το smartphone έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όλες οι πληροφορίες περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη, χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay και Android Auto. Για τη φόρτιση των εξωτερικών συσκευών, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Πέραν αυτών, το νέο Peugeot 3008 μπορεί να εξοπλιστεί με το κορυφαίο ηχοσύστημα της γαλλικής FOCAL, ισχύος 515 Watt, που αποδίδει ήχο υψηλής πιστότητας.

Στον τομέα της ασφάλειας, η Peugeot δεν έκανε καμία έκπτωση, ως προς τον αριθμό των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Το αντίθετο, καθώς προστέθηκαν νέες ευφυείς τεχνολογίες, όπως το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, που αναγνωρίζει – σε αποστάσεις 200-250 μέτρων- την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου, τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop and Go διαθέτει και τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddles) πίσω από το τιμόνι.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Κι ακόμα, η Ενεργή Υποβοήθηση Διατήρησης Πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go), επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

Τελευταίας γενιάς είναι και το Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος Εκτακτης Ανάγκης, που αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες 5 - 140 χλμ./ώρα, ανάλογα την έκδοση και προειδοποιεί για επικείμενη σύγκρουση.

Αναβαθμισμένη είναι και η λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης, ενώ στον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό, υπάρχουν συστήματα όπως το Visiopark 1 με κάμερα ή κάμερες οπισθοπορείας και απεικόνιση 180 ή 360 μοιρών, Park Assist, ενεργή υποβοήθηση πάρκινγκ για θέσεις σε σειρά ή παράλληλα και πολλά ακόμα.

Το νέο Peugeot 3008 plug-in hybrid έχει την ευτυχή ιδιαιτερότητα να προσφέρεται με δύο επιλογές.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Η έκδοση HYBRID 4 300 e-EAT8 συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης PureTech 1.6lt - 200hp (ή 147kW) και δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά στο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110hp (ή 81kW), και έναν δεύτερο τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με απόδοση 112hp (ή 83kW). Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 300hp (220kW), με 520Nm ροπής και δημιουργεί τετρακίνηση, επιταχύνοντας σε 5,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα (135 χλμ./ώρα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία). Η λειτουργία 4WD, είναι διαθέσιμη και με πρόγραμμα Electric, με αποτέλεσμα να βελτιώνει την πρόσφυση σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους είτε σε στροφές. Στην έκδοση αυτή, οι εκπομπές C02 περιορίζονται στα 29 γρ./χλμ. και η αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης φθάνει έως 59χλμ.

Η έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς, συνδυάζει ίδιο μοτέρ βενζίνης, αλλά λίγο μικρότερης απόδοσης 180hp (133kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp (ή 80kW) με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 225hp (ή 165kW) και η ροπή τα 360Nm, επιταχύνοντας σε 8,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ ώρα (135 χλμ./ώρα σε ηλεκτρική λειτουργία). Οι εκπομπές C02 ανέρχονται σε 30 γρ./χλμ. και η αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, φθάνει έως 56χλμ.

Με βάση την αποτελεσματική πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τη μέγιστη δυνατή ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης, ενώ παρά την ύπαρξη του υβριδικού συστήματος, δεν επηρεάστηκε η ευρυχωρία και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών, πάνω από το δάπεδο.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, που καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της, έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει ένας μονοφασικός φορτιστής 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW και η φόρτιση κυμαίνεται χρονιά από 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4kW έως και 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Η αγορά ενός Peugeot 3008 plug-in hybrid, υποστηρίζεται από μια σειρά υπηρεσιών, όπως η εφαρμογή MyPeugeot από το smartphone ή μέσω του συστήματος 3D Connected Νavigation, που προσφέρει τη δυνατότητα ενεργοποίησης ή προγραμματισμού μιας θερμικής προετοιμασίας του εσωτερικού του αυτοκινήτου ή την ενημέρωση, τον προγραμματισμό και την αναβολή της διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας.

Το πλέον χαρακτηριστικό για τις plug-in hybrid εκδόσεις του Peugeot 3008, είναι οι πολλές φορο-ελαφρύνσεις, καθώς έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μηδενικό εταιρικό φόρος, χαμηλό κόστος συντήρησης και περιορισμένο κόστος ενέργειας.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Δημοφιλή