LIFE
18/09/2018 14:40 EEST | Updated 18/09/2018 14:49 EEST

Νίκος Κούλης: Ο Ελληνας σχεδιαστής κοσμημάτων που προτίμησε η Γιόχανσον στα Emmys, μιλά στη HuffPost

Axelle/Bauer-Griffin via Getty Images

Το βράδυ της Δευτέρας και κατά τη διάρκεια της 70ης τελετής απονομής βραβείων Emmy, η Σκάρλετ Γιοχάνσον φόρεσε ένα λευκό φόρεμα του οίκου Πιέρ Μπαλμέν και το συνδύασε με κοσμήματα του Έλληνα σχεδιαστή Νίκου Κούλη. 

Πώς επέλεξε η διάσημη ηθοποιός να φορέσει τις δημιουργίες του στο φετινό χρυσό χαλί των πιο σημαντικών βραβείων στην τηλεόραση; 

«Η ομάδα styling της Σκάρλετ Γιοχάνσον, ήρθε σε επαφή μαζί μας εδώ και κάποιες εβδομάδες, ζητώντας μας συγκεκριμένα κομμάτια που είχαν δει στη σελίδα του brand στο Instagram γιατί ήθελαν να τα συνδυάσουν με το συγκεκριμένο outfit. Επέλεξε έντονα γεωμετρικά σκουλαρίκια με λευκά διαμάντια από τη σειρά Universe και δαχτυλίδι με λευκά διαμάντια και μαύρο σμάλτο από τη συλλογή Oui που είναι το υλικό σήμα-κατατεθέν σε πολλές δημιουργίες μου», λέει ο σχεδιαστής κοσμημάτων Νίκος Κούληςστη HuffPost Greece. 

Steve Granitz via Getty Images
Nikos Koulis Jewels
Nikos Koulis Jewels

Μπορεί τα κοσμήματα του Νίκου Κούλη να συζητήθηκαν με αφορμή την εμφάνιση της Γιοχάνσον στο κόκκινο χαλί, ωστόσο και άλλες προσωπικότητες έχουν επιλέξει στις δημόσιες εμφανίσεις τους το συγκεκριμένο brand, όπως οι βασίλισσα Ράνια της Ιορδανίας, η Όπρα Γουίνφρει, η Ριάνα, η Ρις Γουίδερσπουν, η Αλίσια Βικάντερ, η Σάλμα Χάγιεκ και η Τζένιφερ Λόρενς.

Nikos Koulis

Ο σχεδιαστής ταξιδεύει συχνά στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς όπως λέει, πρόκειται για μια πολύ δυναμική αγορά για το κόσμημα, το οποίο πωλείται σε κορυφαία καταστήματα όπως το Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη, το Saks στο Μαιάμι και στο Κονέκτικατ, το Neiman Marcus στο Λος Άντζελες, στο Τέξας και στη Βοστώνη, μεταξύ άλλων.

«Έτσι, οι στυλίστες γνωρίζουν το brand και το προτείνουν στις stars που εκπροσωπούν, οπότε το να τα φορέσουν αποτελεί προσωπική επιλογή τους. Το κόκκινο χαλί είναι μια βιομηχανία από μόνο του με πολύ ακριβές συμφωνίες πίσω από τις εμφανίσεις, ενώ η δική μου προσέγγιση είναι αποστασιοποιημένη: Χαίρομαι όταν τα φορούν ή τα αγοράζουν, αλλά δεν αποτελεί αυτοσκοπό προβολής για το brand», εξηγεί ο κ. Κούλης

Ο Νίκος Κούλης δημιούργησε το brand Nikos Koulis Jewels το 2006 στην Αθήνα, αναδεικνύοντας το προσωπικό αισθητικό αποτύπωμα και ήθος στην κοσμηματοποιϊα. Πραγματοποίησε αρχικά κλασικές σπουδές στη Λογοτεχνία και στη συνέχεια ακολούθησε την οικογενειακή του παράδοση στο χώρο του κοσμήματος, αποκτώντας πτυχία Γεμολογίας και Γλυπτογραφίας από το Gemological Institute of America. 

Έχει κατακτήσει την υψηλότερη διάκριση στον κορυφαίο διεθνή θεσμό Couture Design Awards, τρεις φορές: το 2015 στην κατηγορία Bridal και το 2016 και 2018 στην κατηγορία Haute Couture, εντυπωσιάζοντας με την πρωτοποριακή του προσέγγιση. Το 2017 κέρδισε το βραβείο του International Jewellery Designer Brand Award στην ιστορική έκθεση κοσμηματοποιίας VicenzaOro στην Ιταλία. και το 2018  ήταν υποψήφιος στον κορυφαίο αμερικάνικο θεσμό βραβείων GEM Awards 2018 που διοργανώνουν οι Jewelers of America στην κατηγορία Jewelry Design ενώ κέρδισε το Town & Country Jewelry Award 2018 για τη συλλογή Lingerie στην κατηγορία «Pearls of the Year».

Κοσμήματα Nikos Koulis βρίσκονται σε κορυφαία καταστήματα και boutiques σε 29 πόλεις του κόσμου, όπως το Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη, το Neiman Marcus  και το Saks στο Λος Άντζελες, το Dover Street Market στο Λονδίνο, το Tsum στη  Μόσχα και σε χώρες της Μέσης Ανατολής.