Ο Balenciaga ανεβάζει στην πασαρέλα τους Simpsons - και η Αννα Γουίντουρ ως καρτούν παρακολουθεί

Μια δημιουργική προσέγγιση του γεωργιανού διευθυντή του οίκου και φαν της θρυλικής τηλεοπτικής οικογένειας, Ντέμνα Γκβασάλια.
You Tube / The Simpsons - Balenciaga
You Tube / The Simpsons - Balenciaga
You Tube / The Simpsons - Balenciaga

Μια διαφορετική προσέγγιση στην παρουσίαση των ready to wear συλλογών με το βλέμμα στην άνοιξη και το καλοκαίρι του 2022 ακολούθησε ο οίκος Balenciaga, καθώς η σειρά επιδείξεων, διάρκειας μιας εβδομάδας, επέστρεψε (στο Παρίσι μεταξύ άλλων και) σε ζωντανή μορφή.

Για την καινούργια του κολεξιόν, ο οίκος συνεργάστηκε με την θρυλική σειρά κινουμένων σχεδίων The Simpsons στο λανσάρισμα ενός επεισοδίου 10 λεπτών στην επίδειξη της συλλογής του το βράδυ του Σαββάτου στο Théâtre du Châtelet, σύμφωνα με το Hypebeast .

Το κλιπ ξεκινά με τον Χόμερ Σίμπσον (πρωταγωνιστή των κινουμένων σχεδίων) να πείθει τον γεωργιανό δημιουργικό διευθυντή του οίκου Balenciaga, Ντέμνα Γκβασάλια, να δανείσει ένα φόρεμα στην γυναίκα του, Μάρτζι, με αποκορύφωμα την επίδειξη του οίκου Balenciaga με τους κατοίκους του Σπρινγκφιλντ ως μοντέλα. Αγαπημένοι χαρακτήρες όπως ο Μο ο μπάρμαν, ο σερίφης Βίγκουμ και άλλοι εμφανίζονται στην πασαρέλα, ενώ μια καρτούν Άννα Γουίντουρ κάθεται στο κοινό, δακρύζει από συγκίνηση και η διπλανή της συλλέγει το δάκρυ της σε μπουκαλάκι κολλώντας την ταμπέλα «Wintour No 9».

You Tube / The Simpsons - Balenciaga
You Tube / The Simpsons - Balenciaga
You Tube / The Simpsons - Balenciaga

H τηλεοπτική σειρά καυτηριάζει επίσης τις υπέρογκες τιμές του οίκου και τους υπερμεγέθεις ώμους στο φόρεμα της Μάρτζι. Με τον χαρακτηριστικό τρόπο του Χόμερ, καταλήγει να γεμίζει το στόμα με πασχαλιές και να δυσκολεύεται να προφέρει το όνομα της μάρκας: «Είναι αυτό ο Balenciagaga;» αστειεύεται στο παραπάνω κλιπ.

Σύμφωνα με τον Guardian, ήταν ιδέα του Γκβασάλια να συνεργαστεί με τους The Simpsons. Ηταν φανατικός της σειράς κινουμένων σχεδίων από τα παιδικά του χρόνια στην πρώην Σοβιετική Ένωση.

Πριν από την ειδική προβολή, το κοινό είδε τη νέα συλλογή του οίκου με διασημότητες να περπατούνν στο κόκκινο χαλί, συμπεριλαμβανομένων των Κάρντι Μπι, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Ναόμι Κάμπελ κ.α. Καθώς περπατούσαν, τα μοντέλα φωτογραφήθηκαν από παπαράτσι και αποθεώθηκαν από το ενθουσιώδες πλήθος. Οι αφίξεις μεταδόθηκαν ζωντανά σε livestreaming για 20 λεπτά αλλά όχι τα ρούχα που παρουσιάστηκαν στην επίδειξη.

ΠΗΓΗ: yahoo.com