Ψηφιακός μετασχηματισμός: Καλύτερη σχέση με κάθε πελάτη της επιχείρησης ξεχωριστά

Πώς μπορείτε να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε την εμπειρία και την εξυπηρέτηση που προσφέρετε στους πελάτες σας. Ο ρόλος του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Eleganza via Getty Images

Υπάρχει τρόπος να κερδίσει έδαφος και να δυναμώσει μία επιχείρηση, ακόμη και σε περίοδο κρίσης; Ναι, αν καταφέρει να δημιουργεί σταθερές σχέσεις με τους πελάτες της.

Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των πελατών σας, μπορείτε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και με υψηλές πωλήσεις - ακόμα και στην κρίση. Πλέον, υπάρχουν τα μέσα - και με τη βοήθεια της τεχνολογίας - να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχετε ευχαριστημένους καταναλωτές δίπλα σας.

Πώς μπορείτε να είστε κοντά στους πελάτες σας, ακόμη και από απόσταση

Η ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες σας χτίζει μία σχέση μεταξύ σας, που είναι ουσιαστική και τους ενθαρρύνει να σας προτιμούν συνεχώς. Δεν είναι μόνο η επικοινωνία εκ του σύνεγγυς που μπορεί να σας «δέσει» με όσους προτιμούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αξιοποιήστε κανάλια όπως το Διαδίκτυο ή τα social media και απαντάτε σε ερωτήσεις που μπορούν να έχουν οι πελάτες σας αλλά και στα αιτήματά τους. Ακόμη και αν δεν πρόκειται για όσους σας επισκέπτονται στον φυσικό χώρο της επιχείρησής σας, αλλά επιλέγουν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, είναι σημαντικό να τους κάνετε να αισθάνονται ότι ενδιαφέρεστε γι’ αυτούς και είστε δίπλα τους.

Προσπαθήστε να προσωποποιήσετε την επικοινωνία μαζί τους μέσω του site σας (ακόμη και με ένα απλό μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα ευχαριστώ μετά από μία αγορά) και ζητήστε το feedback τους για τις υπηρεσίες σας ακούγοντας τη γνώμη τους. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε λύσεις ανάλυσης δεδομένων των πελατών σας, ώστε να μπορέσετε να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σύμφωνα με τις ανάγκες όσων σας προτιμούν.

Αφιερώστε λίγο χρόνο να κατανοήσετε το κοινό σας: Ποια ηλικιακά γκρουπ αποτελούν τους πελάτες σας, ποια ενδιαφέροντα έχουν, ποιες άλλες εταιρείες ακολουθούν ή προτιμούν; Το προφίλ τους θα σας δείξει τι πρέπει να αναπροσαρμόσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεών σας. Βρείτε επίσης τρόπους να διαφοροποιηθείτε προσφέροντας ξεχωριστές υπηρεσίες, ακολουθώντας τάσεις της εποχής καθώς και αξίες που σας αντιπροσωπεύουν και με τις οποίες μπορεί να ταυτιστεί ο πελάτης σας. Ανταμείψτε τους πιστούς πελάτες σας δημιουργώντας κάποιο πρόγραμμα επιβράβευσης στην επιχείρησή σας που θα τους προσφέρει δώρα και εκπτώσεις.

Nastasic via Getty Images

Καθώς δεν έχει κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να διαθέτει ειδικευμένους επαγγελματίες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων για το κάθε τι, είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας. Το upskilling αποτελεί προτεραιότητα στις μέρες μας τόσο σε επίπεδο δεξιοτήτων που έχουν να κάνουν με την κατάρτιση πάνω σε ό,τι αφορά την εργασία, όσο και σε δεξιότητες που αφορούν την επικοινωνία και άλλα soft skills που μπορούν να βοηθήσουν συνολικά έναν εργαζόμενο και την προσέγγισή του στους πελάτες σας.

Αποκτώντας γνώσεις και νέες εμπειρίες μέσα από μία ψηφιακή ακαδημία

Είναι σημαντικό να είστε πάντα ενημερωμένοι για ό,τι αφορά τις εξελίξεις και τις τάσεις της εποχής σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σας και να είστε συνεχώς ανοικτοί σε γνώσεις και εμπειρίες για το μέλλον. Το Digital Academy for Business αποτελεί την πρώτη και μοναδική πρωτοβουλία ελληνικής τράπεζας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Πρόκειται για ένα ψηφιακό hub γνώσεων, πρακτικών και εμπειριών για επαγγελματίες και επιχειρηματίες που παρέχει πρωτοποριακό υλικό και δωρεάν συμμετοχή σε e-workshops τα οποία διοργανώνει, αξιοποιώντας το οικοσύστημα συνεργατών της Eurobank: Διεθνή brands, πρωτοπόρες digital εταιρείες και στρατηγικούς εταίρους που μοιράζονται τις βέλτιστες πρακτικές τους σε e-workshops, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των επιχειρήσεων και τις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς. Το Digital Academy for Business, αριθμεί πάνω από 2.500 μέλη, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται.

Westend61 via Getty Images

Οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση στην ευρεία θεματολογία των webinars και της αρθρογραφίας μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr. Οι θεματικές ενότητες, που συνεχώς εμπλουτίζονται, περιλαμβάνουν μέχρι στιγμής: ESG, Digital Marketing, Τουρισμός, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ικανοποίηση πελάτη, Σύγχρονες μέθοδοι εργασίας, Ηλεκτρονική τιμολόγηση. Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι έχουν πρόσβαση σε πάνω από 37 άρθρα και 18 μαγνητοσκοπημένα webinars σχετικού ενδιαφέροντος. Επιπρόσθετα, το Digital Academy συμμετέχει και συμβάλλει ενεργά με τη δράση του σε διεθνή events για επιχειρήσεις. Ειδικότερα, υπήρξε platinum χορηγός του 2ου Hellenic Association of Treasurers Summit, που διοργανώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 με μεγάλη επιτυχία. Επίσης, χάρη σε μια στρατηγική συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), προσφέρεται η δυνατότητα συμμετοχής σε workshops σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, που διοργανώνονται από τον κορυφαίο φορέα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, όπως επίσης και στην πρωτοβουλία του για το παρατηρητήριο ψηφιακού μετασχηματισμού. Τέλος, το Digital Academy for Business αποτέλεσε για το 2022 στρατηγικό πυλώνα του Naxos Smart Island project δίνοντας την ευκαιρία σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

FG Trade Latin via Getty Images

Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων: Δεν είναι επιλογή, είναι ανάγκη

Το να μπορεί ένας επιχειρηματίας να διακρίνει τις τάσεις της εποχής, να αντιλαμβάνεται τις νέες ανάγκες των πελατών του, να αξιοποιεί τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και να προσφέρει συνεχώς στον εαυτό του και το προσωπικό του ευκαιρίες κατάρτισης, του προσφέρει σημαντική υπεροχή απέναντι στον ανταγωνισμό. Παράλληλα, διατηρεί εκείνους που τον προτιμούν ευχαριστημένους, φέρνοντας συνεχώς και νέους καταναλωτές κοντά στην επιχείρησή του. Πρωτοβουλίες όπως το Digital Academy for Business μπορούν να παρέχουν τη γνώση και την επιμόρφωση εκείνη που μπορεί να χρειάζεστε για εσάς και το προσωπικό σας, απλά, ξεκάθαρα και έχοντας τους κατάλληλους συνεργάτες για να πάτε την επιχείρησή σας στο επόμενο βήμα.

Δημοφιλή