ΔΙΕΘΝΕΣ
29/01/2020 13:14 EET | Updated 29/01/2020 13:30 EET

Super Bowl: Πόσο κοστίζει ένα διαφημιστικό στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ

Ποιές μεγάλες εταιρείες θα διαφημιστούν πρώτη φορά στη διοργάνωση και ποιές επανέρχονται.

felixmizioznikov via Getty Images

Λίγες μέρες απομένουν μέχρι την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου για το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ και ένα από τα σπουδαιότερα στον κόσμο. Το Super Bowl

Αντίπαλοι στις 6 μ.μ., τοπική ώρα, θα είναι οι Τσίφς από το Κάνσας Σίτι και οι 49ers από το Σαν Φρανσίσκο. Έδρα του Super Bowl LIV, έχει οριστεί το Hard Rock Stadium, στο Μαϊάμι της Φλόριντα.

Μια ολόκληρη χώρα, κάθε χρόνο, την πρώτη Κυριακή του Φεβρουαρίου, ζει σε ένα πολύ ξεχωριστό ρυθμό. Το Super Bowl, δεν είναι απλά ο τελικός του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, Είναι στάση και τρόπος ζωής μαζί.

Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από τους τελικούς άλλων αθλημάτων, είναι ακριβώς ότι αντί για σειρά τελικών, στην προκειμένη περίπτωση είναι ένα και μόνο παιχνίδι, που σημαίνει πως δεν μπορεί ο τηλεθεατής να το χάσει. Που με την σειρά του σημαίνει, ότι μία ολόκληρη χώρα -μεγέθους Ηνωμένων Πολιτειών- βρίσκεται μπροστά σε μία τηλεόραση. Συνεπώς οι τιμές του διαφημιστικού χρόνου είναι στα ύψη. 

Μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία των φετινών διαφημίσεων είναι:

- Το Fox που έχει τα δικαιώματα του Super Bowl, χρεώνει μέχρι και 5.6 εκατομμύρια δολάρια, για διαφημιστικό χρόνο 30 δευτερολέπτων.

- Είναι η πρώτη χρονιά που θα διαφημιστεί η Facebook.

- Θα δούμε και πολιτικές διαφημίσεις διάρκειας 60 δευτερολέπτων, καθώς τον Νοέμβριο έχουμε τις προεδρικές εκλογές.

- Στη διοργάνωση επιστρέφουν εταιρείες που είχαν σταματήσει να διαφημίζουν τα προϊόντα τους.

Ας κάνουμε λοιπόν μία γρήγορη «βόλτα» στις πιο σημαντικές διαφημίσεις.

Amazon

Συμμετέχουν οι Ελεν Ντι Τζένερις και Πόρσα ντε Ρόσι, οι οποίες αναρωτιούνται πως ήταν η ζωή πριν την ψηφιακή βοηθό Alexa.

 

Μάικλ Μπλούμπεργκ

ASSOCIATED PRESS

Ο υποψήφιος για το χρίσμα των Δημοκρατικών και πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης, θα πληρώσει για την διαφήμιση των 60 δευτερολέπτων, 11 εκατομμύρια δολάρια.

Bud Light/BudLight Seltzer

Ο αμερικάνικος κολοσσός, στο χώρο της μπύρας, Anheuser-Busch InBev , αποτελεί έναν από τους βασικότερους χορηγούς του Super Bowl, εδώ και σαράντα χρόνια.

Φέτος εκτός από την διαφήμιση της μπύρας Bud Light, θα υπάρξει και μία για το καινούργιο προϊόν της, το Bud Light Seltzer. Θέμα της είναι ο δήμαρχος της πόλης Seltzer, στη Πενσιλβάνια.

 

Budweiser

Η Budweiser δημιουργεί διαχρονικά τις καλύτερες διαφημίσεις στο Super Bowl. Αυτή την χρονιά, το 60 δευτερολέπτων σποτ, γιορτάζει ότι καλύτερο υπάρχει στο αμερικάνικο dna. Από πράξεις καλής θελήσεως μέχρι μοναδικά κατορθώματα.

 

Cheetos

 Τα Cheetos επιστρέφουν στο Super Bowl, μετά από 11 χρόνια και μάλιστα δυναμικά, με MC Hammer και «Can’t touch this».

 

Doritos

Πρωταγωνιστεί ο γνωστός ηθοποιός Σαμ Ελιοτ.

 

Google

Η τελευταία φορά που έκανε την εμφάνιση της η Google στο Super Bowl, ήταν το 2010 και τον αγώνα, των Saints από τη Νέα Ορλεάνη με τους Colts της Ινδιανάπολης, πάλι στο ίδιο γήπεδο. Είναι η πέμπτη διαφήμιση που κάνει.

Η διάρκεια της είναι 60 δευτερόλεπτα με τους Σιλβέστερ Σταλόνε και Κρις Ροκ να κάνουν την εμφάνιση τους.

Θέμα της, ο ψηφιακός βοηθός της Google, βοηθάει έναν ηλικιωμένο να θυμηθεί την γυναίκα του που έχει πεθάνει.

 

Michelob Ultra

Αλλη μία μπύρα της  Anheuser-Busch InBev, θα έχει διαφήμιση στο Super Bowl και μάλιστα με χρόνο 60 δευτερολέπτων.

Συμμετέχουν ο Τζον Σίνα από το χώρο του World Wrestling, o Τζίμι Φάλον από το Saturday Night Live, ο Γιουσέιν Μπόλτ, η τρεις φορές χρυσή ολυμπιονίκης του Μπιτς Βόλεϊ,  Κέρι Γουόλς Τζένινγκς και ο Μπρούκς Κέπκα, επαγγελματίας γκόλφερ.

 

Ντόναλντ Τραμπ

Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν θα μπορούσε να «λείπει» από το Super Bowl. Διαφήμιση 60 δευτερολέπτων με κόστος, 10 εκατομμύρια δολάρια.

ASSOCIATED PRESS

 

Snikers

Η γνωστή σοκολάτα επιστρέφει μετά από τρία χρόνια απουσίας, γιορτάζοντας τα 90 χρόνια παρουσίας στην αγορά και τα δέκα χρόνια από τότε που έκανε γνωστό στον κόσμο το σλόγκαν, «Δεν είσαι εσύ όταν πεινάς» (You’re Not You When You’re Hungry)

 

Πόρσε

Η Volkswagen, διαφημίζει την Πόρσε σε Super Bowl για πρώτη φορά μετά το 1977.

Στόχος να κάνει γνωστή στο αγοραστικό κοινό, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της, Taycan.

Με βάση την ταινία «Fast and Furious», το κλιπ, παρουσιάζει μίαν Taycan η οποία έχει κλαπεί από το μουσείο της γερμανικής εταιρείας, στην Στουτγκάρδη.