LIFE
13/07/2018 12:56 EEST

Τα πανιά του Glaramara κρύβουν μια ολόκληρη ιστορία

H Moët & Chandon επέλεξε να υποστηρίξει το πιο κομψό, αλλά και ιστορικό σκάφος στο Spetses Classic Yacht Reggata 2018.

MOET Glaramara

Για 8η συνεχή χρονιά, οι λάτρεις του ναυταθλητισμού και της θάλασσας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία του Διεθνούς Αγώνα Κλασσικών και Παραδοσιακών Σκαφών – Spetses Classic Yacht Regatta 2018 (SCYR 2018), του αγώνα-θεσμού για την ελληνική ιστιοπλοΐα και ενός εκ των σημαντικότερων αγώνων στη Μεσόγειο στην κατηγορία του, μία διοργάνωση του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος (Ν.Ο.Ε.) υπό την αιγίδα του Δήμου Σπετσών.

Το τετραήμερο 14 με 17 Ιουνίου, οι Σπέτσες πλημμύρισαν από κόσμο, αλλά και σκάφη, όμως ένα ήταν αυτό που κέρδισε –με διαφορά- τις εντυπώσεις. Κι αυτό δεν ήταν άλλο από το κομψότατο σκάφος Glaramara, το δίδυμο σκάφος του ιστορικού Amokura του 1939, ένα ζωντανό κομμάτι ιστορίας και απαράμιλλης ομορφιάς, που ναυπηγήθηκε το 1947 και σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Frederick Shepard.

Moet Chandon

Το συγκεκριμένο σκάφος το οποίο ανέλαβαν να οδηγήσουν στο βάθρο οι Ολυμπιονίκες Παύλος Καγιαλής και Παναγιώτης Μαντής, επέλεξε να υποστηρίξει η Moët & Chandon, περήφανος Χρυσός Χορηγός της διοργάνωσης, ενισχύοντας τη μακρόχρονη ιστορία της, ως oίκος του αθλητισμού και του savoir-faire, στον συναρπαστικό κόσμο της ιστιοπλοΐας.

Όσον αφορά το Glaramara, πρόκειται για ένα σκάφος με ιστορία, επιτυχίες και τολμηρό πνεύμα, όπως η πιο αγαπημένη σαμπάνια στον κόσμο. Γι’ αυτό άλλωστε και αποφάσισαν να ανοίξουν πανιά μαζί.

Moet Chandon

Η Glaramara χτίστηκε στην μετά-πολεμική Αγγλία στο φημισμένο ναυπηγείο των αδερφών Μούντις για λογαριασμό του αρχιπλοιάρχου ΒΝ και υπασπιστή του Βασιλέως Γεωργίου ΣΤ΄της Αγγλίας. Ο ναυπηγός του, Frederick Shepard. αρχικά αρνήθηκε να σχεδιάσει ένα νέο κότερο όντας συνταξιούχος. Το πάθος του αρχιπλοιάρχου και η αγάπη του για την σχεδιαστική πραότητα του Shepard, τον μετέπεισαν.

Ο Shepard βγήκε από την σύνταξη, σχεδίασε και επίβλεψε το κτίσιμο του σκάφους και κατόπιν ξανά-συνταξιοδοτήθηκε. Η Glaramara, πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής της γνωρίζοντας τις ακτές της Τανγκέρης, τις Βαλεαρικές νήσους, την Κυανή Ακτή, το Γιβραλτάρ, και τη Μάλτα. Τα ειρηνικά ταξίδια της δε κράτησαν πολύ. Μια ξαφνική ρευματοειδή αρθρίτιδα ανάγκασε τον αρχιπλοίαρχο να πουλήσει την Glaramara και να εγκαταλείψει την θάλασσα που έζησε όλη τη παραγωγική ζωή του για πάντα.

Ο νέος ιδιοκτήτης της δεν την άφησε να ξεκουραστεί για πολύ. Με νέο της σπίτι το Αιγαίο, αλώνισε τις ελληνικές θάλασσες για κρουαζιέρες με την οικογένεια του και για αγώνες με το ιστιοπλοϊκό του πλήρωμα, υποστηρίζοντας από την αρχή τα Ράλλη Αιγαίου. Ο σημερινός του ιδιοκτήτης, συνεχίζει την αγωνιστική παράδοση του πατέρα του.

Κάπως έτσι, λοιπόν, Glaramara και Moët & Chandon διέσχισαν μαζί τη θάλασσα, ανεβάζοντας τον πήχη της κομψότητας, αλλά και του στιλ και ξεχωρίζοντας ανάμεσα στα πιο όμορφα παραδοσιακά σκάφη που έδωσαν το παρών στο Spetses Classic Yacht Reggata 2018.

Γιατί όταν η ιστορία συναντά την κομψότητα, τότε μόνο ένας δρόμος υπάρχει. Αυτός της επιτυχίας.

 

Sponsored Post