ΔΙΕΘΝΕΣ
06/09/2019 17:00 EEST

Το υγειονομικό σύστημα του Καναδά προειδοποιεί ότι το άτμισμα προκαλεί πνευμονοπάθειες

Αν και δεν υπάρχουν ανάλογα περιστατικά στην χώρα, οι πρόσφατοι θάνατοι από το άτμισμα στις ΗΠΑ τους έκανε πιο επιφυλακτικούς.

Alyssa Langella / EyeEm via Getty Images

Οι δυο πρόσφατοι θάνατοι στις ΗΠΑ από τη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου, υποχρέωσε το υγειονομικό σύστημα του Καναδά να προειδοποιήσει τους πολίτες της χώρας ότι το άτμισμα μπορεί να προκαλέσει πνευμονικές ασθένειες.

Αναλυτικότερα, η ομοσπονδιακή υπηρεσία της χώρας συμβουλεύει τους χρήστες των ηλεκτρονικών τσιγάρων να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικοί με τα συμπτώματα πνευμονοπαθειών, όπως βήχας, δύσπνοια και θωρακικό άλγος, ναυτία, εμετό και διάρροια.

«Υπενθυμίζουμε ότι η αγορά ηλεκτρονικών τσιγάρων που προέρχονται από τη μαύρη αγορά μπορεί να προκαλέσει επιπρόσθετους κινδύνους, καθώς τα προϊόντα αυτά δεν είναι ελεγμένα και ενδεχομένως μη ασφαλή. Συνεπώς, προκαλούν κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια», αναφέρει η υγειονομική υπηρεσία της χώρας.

 Εντούτοις, τίποτα χειροπιαστό μέχρι στιγμής δεν ενοχοποιεί το άτμισμα, υπάρχουν μόνο υποψίες. «Μέχρι σήμερα, καμία ουσία ή προϊόν ηλεκτρονικού τσιγάρου δεν συνδέεται σταθερά με ασθένειες», ανέφερε το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ(CDC)

 Η Health Canada αναφέρει ότι δεν έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά πνευμονικής ασθένειας στον Καναδά, αλλά ο οργανισμός ερευνά και επικοινωνεί με το CDC και την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).

 

Πηγές: HuffPost Canada, Global News 

Sponsored Post