Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Φαρμακερός διάλογος εκτυλίχθηκε στο twitter μεταξύ του υποψηφίου για την προεδρία της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη και του βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ, Νίκου Νικολόπουλου.

Αφορμή στάθηκε η επιστροφή του κ. Νικολόπουλου στη ΝΔ, το οποίο άφησε ανοικτό σε δηλώσεις πριν από δύο μέρες ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ.

Advertisement
Advertisement

Ο κ. Μητσοτάκης σχολίασε χαρακτηριστικά στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter:

«Ο κ. Νικολόπουλος είναι o τελευταίος άνθρωπος που θέλω πίσω στη Νέα Δημοκρατία»

Για να λάβει έπειτα από λίγο την απάντηση του κ. Νικολόπουλου:

«Κυριάκο στύψε (στείψε) κανένα λεμόνι αγόρι μου.Και ο νοών…νοείτω»