Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Φάρσα αποδείχθηκε, τελικά, το τηλεφώνημα για βόμβα στη ΔΟΥ Νέας Ιωνίας. Μετά το πρώτο τηλεφώνημα για βόμβα, που έκανε άγνωστος στην «Εφημερίδα των Συντακτών», στις 09:30, λέγοντας ότι θα εκραγεί βόμβα σε σαράντα λεπτά και πως δεν πρόκειται για φάρσα, σήμανε συναγερμός στην αστυνομία. Αμέσως εκκενώθηκε η ΔΟΥ, αποκλείστηκε η περιοχή, ενώ στο σημείο έφτασαν και άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Στη συνέχεια, έγινε δεύτερο τηλεφώνημα, με άγνωστο άνδρα να λέει ότι η βόμβα πρόκειται να εκραγεί στις 11:00.

Advertisement
Advertisement

Σημειώνεται, ότι αυτή ήταν η πέμπτη φορά που έγινε τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στη ΔΟΥ Νέας Ιωνίας.