Σε μία συνηθισμένη ημέρα οι γυναίκες που ετοιμάζονται για το γραφείο θα κάνουν 14 λεπτά για να διαλέξουν τι θα φορέσουν ενώ οι άνδρες 9 λεπτά. Αυτό δείχνει έρευνα σε δείγμα 2.000 Βρετανών στην οποία οι συμμετέχοντες απαντούν – μεταξύ άλλων – και στο τι δεν θεωρείται κατάλληλο να φορέσει κανείς στον εργασιακό χώρο ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα εξής – απάραδεκτα- ευρήματα: 

 Το 28% των γυναικών έχουν δεχθεί ανεπιθύμητα σχόλια για την εμφάνισή τους με το 16% να έχει δεχθεί παρατήρηση από τον εργοδότη ώστε να μην φορέσουν ξανά κάτι το «αποκαλυπτικό» στο χώρο εργασίας. Το 15% ισχυρίζεται μάλιστα ότι δεν είναι ξεκάθαρο τι επιτρέπεται και τι όχι να φορά κανείς στο εργασιακό περιβάλλον. Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει πως μία γυναίκα όταν ντύνεται ελαφρώς πιο πρόχειρα στο γραφείο οι συνάδελφοι την ρωτούν έαν αισθάνεται καλά ή είναι κουρασμένη… 

Advertisement
Advertisement

 Οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν είναι κατάλληλο να φορά κανείς: 

  • Σορτς (57%)
  • Φούτερ και αθλητικές φόρμες (52%)
  • Κοντομάνικα με μηνύματα (48%)
  • Καπέλα (46%)
  • Σαγιονάρες (41%). 

Πηγή: i100