ayores
Με την επανέκδοση του δεκαετούς και του δεκαπενταετούς ομολόγου.
Ο ύπουλος τρόπος που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας πείθουν να αγοράσουμε πράγματα που θα τα βάλουμε κάπου και δεν θα τα ξαναδούμε.
Τα social media ”πλημμύρισαν” από φωτογραφίες με τα άδεια ράφια στους διαδρόμους σουπερ μαρκετ και από τα ταμπελάκια που προειδοποιούσαν για τον περιορισμό αγορών σε 2 ή 3 τεμάχια
Με +4,3% έκλεισαν οι πωλήσεις του 2022, έναντι του 2021 – στο 54,8% τα SUV
Από τα τοπικά γλυκίσματα μέχρι τα χειροποίητα παιχνίδια και τα σπιτικά στολίδια, αυτές οι αγορές μας κάνουν να νιώσουμε και πάλι παιδιά.
Τέσσερα σημεία κλειδιά από τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Πάνω από 50% οι καταναλωτές που ζητούν να ενταχθούν περισσότερα προϊόντα και όσοι δηλώνουν πως η εφαρμογή του απαιτεί πολύ χρόνο για να γίνουν οι αγορές.
Ορισμένα πράγματα δεν αξίζουν ούτε τα χρήματά μας, ούτε το χώρο στη βαλίτσα μας. Ποια είναι;
Και οι άλλες χώρες που είναι πιο προσιτές για τους καταναλωτές.
Φτιάχνεις το σπίτι σου; Ψάχνεσαι μήπως για να αναβαθμίσεις την παλιά σου κουζίνα; Μήπως θες αρκετές οικιακές συσκευές και δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις;
ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤRO