ΕΙΔΗΣΕΙΣ
23/03/2015 03:13 EET

HotelBrain: Οι γκουρού των ξενοδοχείων που έχουν φτάσει μέχρι τον Λίβανο και την Τουρκία

HotelBrain

Στη Ελλάδα, που οι τουρίστες – ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες- καταφθάνουν μαζικά, υπάρχει μια επιχείρηση η οποία έχει αναλάβει τον ρόλο ενός ιδιαίτερου «καθοδηγητή». Προσπαθεί να διαχειριστεί και να συμβουλέψει μικρά πολυτελή ξενοδοχεία, έτσι ώστε αυτά να πρωταγωνιστήσουν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Είναι η HotelBrain. Η οποία δεν έμεινε μόνο εντός των συνόρων. Έχει επεκταθεί επίσης στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα σε Τουρκία, Λίβανο και Κύπρο. Ο ιδρυτής της επιχείρησης, Πάνος Παλαιολόγος, μιλά στη HuffPost Greece, σχετικά με το ποια είναι τα πλάνα του για το προσεχές μέλλον, το αν μπορεί τελικά μια ελληνική εταιρία να διακριθεί σε διεθνείς αγορές, αλλά και τι θα συμβούλευε τους νέους επιχειρηματίες που ξεκινούν σήμερα την προσπάθεια τους.

Η επιχείρηση δημιουργήθηκε το 2000. Ποιες διαφορές βλέπετε στο επιχειρηματικό περιβάλλον της Ελλάδας τώρα, σε σχέση με εκείνη την εποχή;

Όταν ξεκινήσαμε, το 2000 να κάνουμε hotel management δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ότι στην πραγματικότητα δημιουργούσαμε έναν ολόκληρο κλάδο. Σήμερα, και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτό, βλέπουμε αρκετές εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες στα ελληνικά ξενοδοχεία και πολλούς περισσότερους –σε σχέση με το παρελθόν- ιδιοκτήτες ξενοδοχείων (στην πλειοψηφία τους οικογένειες, αφού τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα είναι οικογενειακές επιχειρήσεις) να έχουν συνειδητοποιήσει ότι χρειάζονται τεχνογνωσία, βοήθεια, και συνεργασίες, αν θέλουν το προϊόν τους να σταθεί ανταγωνιστικά στον παγκόσμιο στίβο της τουριστικής αγοράς. Το one man show έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Τι ακριβώς είναι η HotelBrain;

H ΗotelBrain είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία που εξειδικεύεται στη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων (boutique hotels). Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 100 συμφωνητικά διαχείρισης ξενοδοχείων σε περισσότερους από 30 προορισμούς στην Ελλάδα, το Λίβανο, την Τουρκία και την Κύπρο.

Παράλληλα μέσω της διαχείρισης επιδιώκει την ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή groups ανεξάρτητων ξενοδοχείων (affiliations όπως τα Small Luxury Hotels of the World, τα Leading Hotels of the World, τα Relais & Chateaux κ.ά) ώστε να δημιουργηθούν ανταγωνιστικά ξενοδοχειακά προϊόντα που μπορούν να σταθούν με αξιώσεις στην παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά.

Μπορεί ο ξενοδοχειακός κλάδος, σε συνεργασία με αυτόν του τουρισμού, να αποτελέσουν τα «κλειδιά», έτσι ώστε να τρέξει και πάλι η ελληνική οικονομία;

Νομίζω ότι η ευημερία του ελληνικής ξενοδοχειακής-τουριστικής αγοράς είναι μονόδρομος για εμάς προς την επίτευξη της ανάτασης της ελληνικής οικονομίας.

h

Ο ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος

Ποια προβλήματα αντιμετωπίσατε στην επιχειρηματική σας προσπάθεια μέχρι τώρα;

Tα προβλήματα και τις δυσκολίες τις βλέπεις όταν παίρνεις τα μάτια σου από τον στόχο, κι αυτό είναι κάτι που στη HotelBrain δεν το συνηθίζουμε.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας, αναφορικά με την HotelBrain, για το προσεχές μέλλον;

Τα πιο πρόσφατα νέα της εταιρείας μας περιλαμβάνουν την ανάληψη του development (δηλαδή τη δημιουργία concept, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με την εργονομία και τη λειτουργικότητα της μονάδας, την κατάρτηση των business και operational plans) και στη συνέχεια του management του δεύτερου ξενοδοχείου μας στο Λίβανο, στο υπό κατασκευή ski club Zaarur, καθώς και το development και management, αντίστοιχα, μίας νέας πολυτελούς μονάδας στην παραλία του Πρωταρά στην Κύπρο.

Στόχος μας είναι, παράλληλα με την επέκταση του portfolio συνεργασιών μας στην Ελλάδα, να ισχυροποιηθούμε ακόμα περισσότερο στις αγορές του εξωτερικού (Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο) όπου δραστηριοποιούμαστε ήδη.

h

Διαθέτετε ήδη γραφεία στον Λίβανο, στην Τουρκία και στην Κύπρο. Κατά την γνώμη σας, μπορεί μια ελληνική επιχείρηση να πρωταγωνιστήσει σε διεθνές επίπεδο;

Ως Έλληνες έχουμε αποκτήσει ένα τεράστιο knowhow στα boutique ξενοδοχεία. Είμαστε φύσει επιχειρηματικά ευφυείς, επινοητικοί, εύστροφοι και δραστήριοι. Όταν αυτά τα προσόντα τα συνδυάζουμε με εις βάθους τεχνογνωσία και πειθαρχία, μπορούμε να τα καταφέρουμε οπουδήποτε.

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους επιχειρηματίες που ξεκινούν σήμερα την προσπάθεια τους, εν μέσω κρίσης;

Επειδή είμαι υπέρμαχος της άποψης ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, οι νέοι επιχειρηματίες οφείλουν, κατά τη γνώμη μου, να είναι αισιόδοξοι, με ανοιχτά μυαλά και μάτια και να μην κάνουν –με πρόφαση την οικονομική δυστοκία- εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν, αλλά ακριβώς το αντίθετο.

Sponsored Post