ΚΟΙΝΩΝΙΑ
26/04/2016 17:57 EEST | Updated 26/04/2016 17:58 EEST

Το ΝΑΤ είχε προειδοποιήσει το υπουργείο Ναυτιλίας για το «Παναγία Τήνου» από τις 18 Απριλίου

eurokinissi

Από τις 18 Απριλίου το ΝΑΤ σε σχετική επιστολή του προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, είχε αναφέρει ότι από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, αναφέρουν σε σημερινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών - Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ .

Προσθέτουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».

Διαβάστε αναλυτικά το έγγραφο του ΝΑΤ

Ευθύνες στο υπουργείο Ναυτιλίας από Κεδίκογλου

   

Για αδιαφορία και απραξία του υπουργείου Ναυτιλίας να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση, του επί δύο χρόνια, ανενεργού και εγκαταλελειμμένου πλοίου «Παναγία Τήνου» από το λιμάνι του Πειραιά, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο υπεύθυνος του Τομέα Ναυτιλίας και Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ευβοίας Σίμος Κεδίκογλου.

«Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θεόδωρος Δρίτσας, όχι μόνο δεν ενήργησε για την άμεση απομάκρυνσή του πλοίου, το οποίο είχε αρχίσει να παίρνει κλίση από το απόγευμα της 25ης Απριλίου, αλλά δυστυχώς, παρέμεινε θεατής της βύθισής του, μετατρέποντας το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σε λιμάνι παροπλισμού» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Ο Σίμος Κεδίκογλου, τονίζει επίσης, ότι εκτός από τα ζητήματα που αφορούν στην αισθητική εικόνα που παρουσιάζει το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σαφές, ότι δημιουργούνται και άλλα προβλήματα, καθώς εμποδίζεται η πρυμνοδέτηση των πλοίων που δένουν στην περιοχή Αγίου Διονυσίου.

Προσθέτει ότι σύμφωνα με το νόμο 2881/2001: «Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις», θα έπρεπε να είχαν ακολουθηθεί οι συγκεκριμένες διαδικασίες που προβλέπονται για τα επιβλαβή και επικίνδυνα πλοία, είτε από τον αρμόδιο Φορέα Διαχείρισης του Λιμένα, εν προκειμένω από τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά, είτε από τη Λιμενική Αρχή.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ)

Sponsored Post