ΔΙΕΘΝΕΣ
29/05/2016 12:55 EEST | Updated 29/05/2016 15:04 EEST

Η απάντηση της κινεζικής εταιρείας στις αντιδράσεις για τη ρατσιστική της διαφήμιση για απορρυπαντικό

YouTube

Στις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από την διαφήμιση απορρυπαντικού που παρουσιάζει έναν μαύρο άνδρα να μεταμορφώνεται σε Ασιάτη απάντησε η κινεζική εταιρεία «Shanghai Leishang Cosmetics» στην οποία ανήκει το προϊόν.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι νιώθει μετανιωμένη για την αναταραχή που προκλήθηκε και ότι αναλαμβάνει την ευθύνη του αμφιλεγόμενου περιεχομένου. «Το μόνο που θέλαμε ήταν να προωθήσουμε το προϊόν και δεν σκεφτήκαμε ποτέ το ζήτημα του ρατσισμού. Τα ξένα ΜΜΕ ίσως είναι υπερβολικά ευαίσθητα».

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι χρήστες του διαδικτύου, που καταδίκασαν πρώτοι την διαφήμιση, δεν ικανοποιήθηκαν από την απάντηση, ιδιαίτερα με το σημείο όπου η εταιρεία κάνει λόγο για «υπερβολική ευαισθησία των ξένων ΜΜΕ». Υπενθυμίζουμε ότι το θέμα είχε φτάσει στα πρωτοσέλιδα της Washington Post και άλλων γνωστών μέσων ενημέρωσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφήμιση θυμίζει αρκετά μια παλιά ιταλική διαφήμιση απορρυπαντικού, στην οποία ένας λευκός άνδρας μετατρέπεται σε μαύρο.