8 πράγματα που δε ξέρετε για τους Γερμανικούς Αυτοκινητόδρομους

8 πράγματα που δε ξέρετε για τους Γερμανικούς Αυτοκινητόδρομους
|
Open Image Modal
Autos fahren am Dienstag, 26. August 2008, auf der Autobahn A20 in der Naehe des Kreuzes Rostock. Die 324 Kilometer lange und 1,9 Milliarden Euro teure so genannte Ostseeautobahn von Luebeck nach Stettin wurde 2005 nach elfjaehriger Bauzeit fertiggestellt. (AP Photo/Frank Hormann) --- Vehicles drive on the German highway A20 from Luebeck to Stettin, near Rostock, northern Germany, on Tuesday, Aug. 26, 2008. (AP Photo/Frank Hormann)
ASSOCIATED PRESS

Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία είναι κάτι που ζηλεύουν πολλοί λάτρεις των γρήγορων αυτοκινήτων καθώς είναι συνδεδεμένοι με ένα πράγμα, την ταχύτητα. Υπάρχουν όμως 8 πράγματα σχετικά με αυτούς, τα οποία δε γνωρίζετε.

1. Οι Γερμανοί αγαπούν την ταχύτητα.

Η Γερμανία είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που δεν έχει όρια ταχύτητας σε πολλά τμήματα του αυτοκινητόδρομου της. Κάποτε υπήρχαν εθνικά όρια τα οποία ωστόσο καταργήθηκαν το 1952. Ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου μεταξύ Κολωνίας και Βόννης, το 1932 είχε όριο ταχύτητας 120 km/h, 8 km/h πιο γρήγορα απ’ ότι είναι το τρέχον όριο στους αυτοκινητόδρομους της Βρετανίας. Το ρεκόρ ταχύτητας στο Γερμανικό αυτοκινητόδρομο καταγράφηκε το 1938, όταν ο οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου, Rudolf Caracciola έφτασε τα 268,9 μίλια/ώρα με μια Mercedes W125.

2. Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία επεκτείνονται πολύ γρήγορα.

Το 1913 κάλυπτε μόνο 20 χιλιόμετρα γερμανικού εδάφους. Όμως η ανάπτυξη ήταν ραγδαία. Το 1929 δημιουργήθηκε μονής λωρίδας αυτοκινητόδρομος μεταξύ Düsseldorf και Opladen. Αργότερα, ο Χίτλερ επένδυσε μαζικά χρήματα και το 1939 έφτασε σε μήκος 2.995 χιλιόμετρα. Το 1990 έγινε μία μεγάλη επέκταση, φτάνοντας τα 8.800 χιλιόμετρα με τους ανατολικούς και τους δυτικούς δρόμους να ενώνονται. Σήμερα, πρόκειται για ένα δίκτυο 12.950 χιλιομέτρων.

3. Σε ορισμένα τμήματα του μπορεί να προσγειωθεί ακόμη και αεροπλάνο.

Κάποια τμήματα του δρόμου εξυπηρετούσαν τη Γερμανία στο Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο ως βοηθητικά airstrips ώστε να μπορούν ν’ αντέξουν την προσγείωση αεροσκαφών. Σε γενικές γραμμές, οι αυτοκινητόδρομοι έχoυν φτιαχτεί με το διπλάσιο του πάχους εθνικών οδών σε άλλες χώρες με σκοπό ν’ αντέχουν το βάρος αυτοκινήτων που οδηγούν με αρκετά υψηλή ταχύτητα.

Open Image Modal

4. Το όριο ταχύτητας απλά συνιστάται.

Μπορεί πολλά τμήματα του αυτοκινητόδρομου στη Γερμανία να μην έχουν όριο ταχύτητας, στην πραγματικότητα όμως υπάρχει τελική συνιστώμενη ταχύτητα η οποία είναι 130 km/h.

Προσοχή: εάν οδηγείτε με ταχύτητα υψηλότερη του συνιστώμενου ορίου μπορείτε να θεωρηθείτε υπεύθυνος για κάποια σύγκρουση ακόμη και αν δεν ευθύνεστε εσείς. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα με την ασφαλιστική σας εταιρία. Κοντά σε πόλεις, διασταυρώσεις ή σε περιοχές που βρίσκονται υπό κατασκευή, θα βρείτε πινακίδες που ζητούν να κατευθύνεστε με ταχύτητα μεταξύ 90 και 120 km / h.

5. Έχουν γίνει καραμπόλες με πολύ μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων.

Οι Αυτοκινητόδρομοι έχει μερίδιο ευθύνης στις συγκρούσεις, κυρίως το 2009 όπου έγινε καραμπόλα με 259 αυτοκίνητα, κοντά στο Ανόβερο. Δεκάδες άνθρωποι είχαν τραυματιστεί ενώ, όλως περιέργως, δε σκοτώθηκε κανένας.

Open Image Modal

6. Οι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία είναι ασφαλέστεροι σε σύγκριση με αυτόν των ΗΠΑ.

Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά είναι πολύ πιο ασφαλής από αυτούς που έχουν όριο ταχύτητας. Στην Αμερική η επιτρεπόμενη ταχύτητα φτάνει τα 70 μίλια την ώρα με ποσοστό θανάτου 4.5% ανά δισεκατομμύριο διανυθέντων χιλιομέτρων, ποσοστό το οποίο στη Γερμανία είναι 2,7. Παράλληλα, στη Γερμανία μόνο το 10% των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνει στον αυτοκινητόδρομο – η πλειοψηφία αυτόν γίνεται σε επαρχιακούς δρόμους και στα κέντρα των πόλεων.

7. Η Γερμανία επενδύει πολλά χρήματα στους αυτοκινητόδρομους.

Πολύ πιθανό είναι η ασφάλεια που υπάρχει κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο να "ξεκινά" και από τα σωστά δομημένα μαθήματα οδήγησης. Οι υποψήφιοι οδηγοί μαθαίνουν να οδηγούν και στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμη, η καλή συντήρηση του οδικού δικτύου τον καθιστά πιο ασφαλή. Η Γερμανία δαπανά το απίστευτο ποσό των 825.000 Ευρώ ανά μίλι του δρόμου ετησίως – που είναι διπλάσιο από αυτό που επενδύουν οι ΗΠΑ σε αυτοκινητόδρομους της.

8. Αν θέλεις να τρέξεις, πήγαινε από το Αμβούργο στο Βερολίνο.

Το μεγαλύτερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου το οποίο δεν έχει κανέναν έλεγχο ταχύτητας είναι αυτό μεταξύ Αμβούργου και Βερολίνου. Το συνολικό μήκος διαδρομής είναι 237 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 150 χιλιόμετρα δεν έχουν ελέγχους ταχύτητας – οπότε θεωρητικά θα μπορούσατε να οδηγήσετε από τη μία πόλη στην άλλη σε λιγότερο από δύο ώρες.

ΠΗΓΗ: thelocal.de