Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Κλασικά αυτοκίνητα σε μια ξεχωριστή κούρσα

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Κλασικά αυτοκίνητα σε μια ξεχωριστή κούρσα
Open Image Modal
Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος

Στις 27 Μαΐου, στις 11:00 είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει από το Ζάππειο Μέγαρο το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016.

Σύμφωνα με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης, από τη ράμπα της εκκίνησης θα περάσουν 78 κλασικά αυτοκίνητα – από το 1958 το παλαιότερο και από το 1990 το νεότερο- 35 για την κατηγορία Sporting και 43 για την κατηγορία Regularity.

Ανάμεσά τους θα βρίσκονται οι νικητές του περσινού αγώνα και για τις δύο κατηγορίες «Pedro» - E. Baldaccini με Lancia Delta Integrale 16V του 1990 (Sporting) και P. Marcatilj - F. Gianmarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967 (Regularity).

Υο διαδικαστικό μέρος της ξεχωριστής αυτής γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ξεκινήσει την Πέμπτη 26 Μαΐου στις 15:00, στην έδρα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ για τη διαδικασία του Τεχνικού και του Διοικητικού Ελέγχου.

Της επομένη, μετά την Τελετή Εκκίνησης του Ζαππείου, τα πληρώματα του αγώνα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο για καταλήξουν στο Ναύπλιο, που φιλοξενεί φέτος επί τριήμερο το Διοικητικό Κέντρο του αγώνα και φυσικά όλα τα πληρώματα.

Φέτος η sporting σχεδίαση του αγώνα, η οποίο ξεκινά με το πρώτο σκέλος σε χώμα και τα υπόλοιπα δύο σε άσφαλτο περιλαμβάνει 19 ειδικές διαδρομές μήκους 255 χλμ. και έχει συνολικό μήκος 940 χλμ., καθιστώντας το ράλλυ ιδιαίτερα σκληρό και απαιτητικό.

Αντιστοίχως το regularity σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος είναι εξίσου απαιτητικό για πληρώματα και αυτοκίνητα, αφού έχει συνολικό μήκος 860 χλμ. και περιλαμβάνει 27 ειδικές διαδρομές ακριβείας με 45 χρονομετρήσεις.

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος
(01 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(02 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(03 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(04 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(05 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(06 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(07 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(08 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(09 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(10 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(11 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(12 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(13 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(14 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(15 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(16 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(17 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(18 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(19 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(20 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)
(21 of21)
Open Image Modal
(credit:Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016)