Ο Ελληνας θεωρεί το σπίτι του σαν προέκταση της προσωπικότητάς του

Μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μεγάλης ελληνικής εταιρείας λευκών ειδών, NEF - NEF A.E. Αλέξανδρο Κλειδέρη.
|
Open Image Modal
NEF NEF

Μετρά 62 χρόνια ιστορίας, συνεργασίες με κολοσσούς όπως οι Adidas, WWF, Disney, Snoopy, Rituals και έχει διακριθεί με το βραβείo «Diamonds of the Greek Economy». Κάτω από την ομπρέλα της βρίσκεται ένα δίκτυο 200 σημείων πώλησης, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς και 11 εταιρικά φυσικά καταστήματα, εκ των οποίων το τελευταίο άνοιξε πριν λίγες μέρες στο Golden Hall. Ο λόγος για τη NEF - NEF A.E., την μεγάλη ελληνική εταιρεία λευκών ειδών. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Κλειδέρης, μας μίλησε για την μέχρι τώρα πορεία, το πλάνο ανάπτυξης, αλλά και το πως επηρεάζεται η μόδα στα λευκά είδη. 

- Είστε η μόνη ελληνική εταιρεία λευκών ειδών που έχει τιτλοφορηθεί με το «Diamonds of the Greek Economy».  Πόσο σημαντικός είναι αυτός ο τίτλος για εσάς; 

Έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς για να δοθεί αυτή η διάκριση εξετάζονται παράγοντες που αφορούν την κερδοφορία, το επενδυτικό πλάνο, τη διαχείριση, τη χρηματοοικονομική δομή και φυσικά το ανθρώπινο δυναμικό. Για εμάς ήταν μια επιβεβαίωση της καλής δουλειάς που κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια.

- Πρόσφατα ανοίξατε το νέο σας εταιρικό κατάστημα στο Golden Hall. Ήταν ένα σημείο που καιρό αναζητούσατε; Πως βλέπετε την απήχηση του καταναλωτικού κοινού σε αυτή την αγορά; 

H αλήθεια είναι ότι είχαμε παρουσία στο Golden Hall με corner εντός του πολυκαταστήματος Notos Home. Μετά την αποχώρηση του, εκδηλώσαμε ενδιαφέρον για αυτόνομο κατάστημα. Μετράμε λίγες μέρες παρουσίας εκεί, αλλά οι πρώτες ενδείξεις είναι ικανοποιητικές, καθώς υπάρχουν περιορισμένες εταιρείες λευκών ειδών στο συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο.

Open Image Modal
NEF NEF

 - Οι Ελληνες θεωρούμαστε φιλόξενος λαός. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε κι ένας λαός που νοιάζεται πολύ για την εικόνα του σπιτιού του; Θέλουμε να έχουμε όμορφους χώρους για να υποδεχόμαστε τους φιλοξενούμενους μας; 

Σαφέστατα! Είμαστε καλαίσθητοι και φροντίζουμε το σπίτι μας. Γενικότερα οι Έλληνες θεωρούν το σπίτι τους σαν προέκταση της προσωπικότητας τους, οπότε ναι, τους αρέσει να το ανανεώνουν συχνά. Δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη συχνή αλλαγή των λευκών ειδών, γι αυτό βλέπουμε ικανοποιητική ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες/συλλογές μας (είδη για κρεβατοκάμαρα, μπάνιο, κουζίνα, καθιστικό, παιδικό δωμάτιο).

- Αναφέρατε τις συλλογές. Κάθε πότε λανσάρετε νέα συλλογή; 

Κάθε σεζόν, άνοιξη – καλοκαίρι και φθινόπωρο – χειμώνα, όπως ακριβώς και στην ένδυση. Ενημερωνόμαστε από τις διεθνείς εκθέσεις για τις τάσεις της μόδας και σύμφωνα με αυτές δημιουργούμε τις συλλογές μας. Δίνουμε βαρύτητα στα νέα χρώματα, αλλά και σε ουσιαστικά στοιχεία που είναι στη μόδα, όπως είναι οι υφές των υφασμάτων, τα νέα υλικά, και η τεχνολογία της κλωστοϋφαντουργίας.

Open Image Modal
NEF NEF

Τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά έχουν αναπτυχθεί ξένες αλυσίδες που λανσάρουν και λευκά είδη. Τι αντίκτυπο έχει αυτό για τις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο; 

Οι μικρές επιχειρήσεις οφείλουν να επανεξετάσουν την στρατηγική τους. Οι μεγαλύτερες ωφελούνται διότι μεγεθύνεται η αγορά. Εμείς δεν έχουμε αισθανθεί απειλή από την ανάπτυξη των άλλων διότι κάναμε στρατηγικές κινήσεις και προετοιμαστήκαμε ανάλογα. Αντιθέτως, η παρουσία άλλων εταιρειών μας κινητοποιεί, ώστε να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι και να μην επαναπαυόμαστε. Στις επιχειρήσεις ο υγιής ανταγωνισμός μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. 

- Εκτός από τα λευκά είδη έχετε επεκταθεί και στα μικροαντικείμενα και αξεσουάρ. Θεωρείτε ότι υπάρχει ζήτηση σε αυτό το κομμάτι της αγοράς; 

Η εξάπλωση σε αυτό το κομμάτι δημιουργήθηκε από την ανάγκη να παρουσιάσουμε μια συνδυαστική πρόταση στο καταναλωτικό κοινό. Θέλουμε ο καταναλωτής όταν μπαίνει σε ένα κατάστημα να ταξιδεύει και να έχει μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Σχεδιάσαμε αξεσουάρ και είδη διακόσμησης που δένουν αρμονικά με τα υπόλοιπα μας είδη. 

Open Image Modal
NEF NEF

- Έχετε ξεκινήσει συνεργασία με ένα δυναμικό και μοντέρνο διεθνές brand στον χώρο των αρωμάτων την Rituals. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία; 

Θέλουμε να υπάρχει αρωματική ταυτότητα. Η συνεργασία με την Rituals προέκυψε σε μια προσπάθεια να εμπλουτίσουμε την υπάρχουσα αρωματική σειρά της NEF-NEF HΟΜΕWARE, με ένα επώνυμο brand στον τομέα του ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Στον συγκεκριμένο κλάδο η εταιρεία μας διαθέτει μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση, έχοντας εξοπλίσει με λευκά είδη πάνω από 2.000 ξενοδοχεία, ξενώνες, ναυτιλιακές εταιρείες βιομηχανικά πλυντήρια και νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα, στην Ευρώπη και την Αφρική.

- Ποιές είναι οι επόμενες αναπτυξιακές σας κινήσεις; Εκτός από την ελληνική αγορά έχετε παρουσία και σε αγορές του εξωτερικού. 

Ναι, έχουμε συνεργασίες σε Κύπρο, Μαυροβούνιο, Αλβανία, Ρουμανία, Μπαχρέιν, Μάλτα και Βόρεια Μακεδονία. Το πλάνο μας την επόμενη τριετία περιλαμβάνει την ανάπτυξη στην νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς και σε Αραβικές χώρες. Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, ο στόχος μας είναι να αναπτύξουμε το δίκτυο λιανικής μας και να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας την τεχνογνωσία εξασφαλίζοντας για τον καταναλωτή την καλύτερη αγοραστική εμπειρία. Επίσης, σύντομα θα ανοίξουμε το πρώτο μας showroom με είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού στο Ηράκλειο της Κρήτης.

- Μια ευχή για το μέλλον; 

Μαζί με τον αδερφό μου, τον Κωνσταντίνο Κλειδέρη, είχαμε από την αρχή το όραμα να αναπτύξουμε αυτό που ξεκίνησε ο πατέρας μας. Τώρα λοιπόν που η τρίτη γενιά ετοιμάζεται να έρθει, η ευχή μας είναι να έχει την ίδια αγάπη και αφοσίωση για την εταιρία που έχουμε και εμείς με οδηγό  την ηθική και τις βασικές εταιρικές αξίες μας, που είναι σεβασμός, ακεραιότητα, νομιμότητα και συνέπεια.