Γιατί δεν θα πραγματοποιηθεί ξανά η ετήσια επίδειξη μόδας της Victoria's Secret

Η ανακοίνωση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.
|
Open Image Modal
TIMOTHY A. CLARY via Getty Images
Τέλος η ετήσια επίδειξη μόδας της Victoria's Secret.

Η Victoria’s Secret ακύρωσε την ετήσια επίδειξη μόδας, μετά από χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και αρνητικές κριτικές. Συγκεκριμένα, το show του 2018 είχε τη χαμηλότερη τηλεθέαση και κατηγορήθηκε για σεξισμό, παλιομοδίτικες ιδέες και έλλειψη διαφορετικότητας.

Ο οικονομικός διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος Στούαρτ Μπ. Μπεργκντέρφερ έκανε την επίσημη ανακοίνωση την Πέμπτη στα γραφεία της εταιρείας. «Είναι σημαντικό να εξελίσσουμε το μάρκετινγκ της Victoria’s Secret, αυτό συμβαίνει κατά κάποιο τρόπο τώρα και νομίζω ότι θα περιμένουμε περισσότερα στο μέλλον. Αν το μάρκετινγκ αξιολογηθεί ξανά, πιστεύουμε ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η ποιότητα του ίδιου του προϊόντος», είπε ο Μπεργκντέρφερ, όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα ενός show το 2019. «Προσπαθούμε να βρούμε τρόπο για το πως θα εξελίξουμε την τοποθέτηση προϊόντος και πώς θα το επικοινωνήσουμε καλύτερα στους πελάτες», ανέφερε στους επενδυτές. 

Ωστόσο, είπε, «τα show ήταν μια σημαντική πλευρά του προϊόντος και ένα σπουδαίο επίτευγμα του μάρκετινγκ». 

Η ετήσια επίδειξη μόδας φιλοξενούσε μερικά από τα τοπ supermodels στον κόσμο, τα οποία πολλές φορές φορούσαν εντυπωσιακά εσώρουχα διάσημων σχεδιαστών. Επιπλέον, το show αποτέλεσε ορόσημο για την καριέρα μοντέλων όπως οι Τάιρα Μπανκς, Χάιντι Κλουμ και Μιράντα Κερ.

Ομως μια από τις σοβαρές αντιπαραθέσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία εσωρούχων, ήταν η δήλωση του τότε επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Victoria’s Secret Εντ Ραζεκ, ότι τα τρανσέξουαλ μοντέλα δεν θα έπρεπε να αποτελούν κομμάτι της πασαρέλας. Στη συνέχεια ζήτησε συγγνώμη για τα σχόλια και παραιτήθηκε. Επιπλέον, δημοσίευμα του Vox από το 2018, ανέφερε ότι η εταιρεία δεν συμβάδιζε με τις μεταβαλλόμενες πολιτιστικές προδιαγραφές ανά τα χρόνια. Τέλος η φιλία του διευθύντοντα σύμβουλου της εταιρείας Λες Γουέξλερ με τον δισεκατομμυριούχο Τζέφρι Επσταϊν, ήταν κόκκινο καμπανάκι για την πορεία της εταιρείας.