Ανανεωμένο Peugeot 2008 με νέες ηλεκτρικές εκδόσεις

Το Β-SUV μοντέλο της γαλλικής μάρκας ανασχεδιάστηκε με νέες τεχνολογίες.
Tibo

Το Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες. Η επιτυχία του οφείλεται κυρίως στο E-2008, η ηλεκτρική έκδοση που έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες.

Η ανανεωμένη εκδοχή του, που θα έρθει στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του 2023, διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του: 4,30 μ. μήκος, 1,987 μ. πλάτος και 1,55 μ. ύψος, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ παραμένει αμετάβλητη, στα 434 λίτρα.

Σχεδιαστικές αλλαγές

Μετά το νέο 508 σεντάν και το 508 SW, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot. Χαρακτηρίζεται από τους τρείς κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Στις εκδόσεις GT, το αποτέλεσμα των τριών ονύχων, επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις 3πλές μονάδες φωτισμού.

Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε Peugeot. Εδώ, αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου. Τα φώτα της όπισθεν και τα φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED.

Το νέο 2008 έχει ένα νέο μπροστινό μέρος, πιο φαρδύ. Στην έκδοση ACTIVE, το μπροστινό μέρος είναι διακοσμημένο με οριζόντιο μοτίβο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Στις εκδόσεις ALLURE και GT, το μπροστινό μέρος διαθέτει κατακόρυφο σχεδιαστικό μοτίβο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, το οποίο εκτείνεται μέχρι τα σκουρόχρωμα ένθετα, τονίζοντας ακόμα περισσότερο την κάθετη διάταξη του μπροστινού μέρους.

Θα διατίθεται σε νέους χρωματισμούς με την έκδοση GT να φέρει διχρωμία με στάνταρ τη μαύρη οροφή. Και οι ζάντες αλουμινίου είναι νέες, 16-18 ίντσες.

Tibo

Φρεσκαρισμένη καμπίνα

Όλες οι εκδόσεις του νέου 2008 διαθέτουν ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες. Επίσης, το βασικό στοιχείο του εσωτερικού, το PEUGEOT i-Cockpit έχει βελτιωθεί και εκσυγχρονιστεί. Υπάρχε και νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών στις εκδόσεις ALLURE και GT. Το χρώμα της οθόνης, η ιεράρχηση και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν να εξατομικευθούν πλήρως για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις του κάθε οδηγού. Στην έκδοση ACTIVE, το 2008 προσφέρεται με τον αναλογικό πίνακα οργάνων.

Όλα τα μοντέλα του 2008 διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών (7 ιντσών στα δύο πρώτα επίπεδα εξοπλισμού του προηγούμενου μοντέλου), για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου (έκδοση ACTIVE) ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας PEUGEOT i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced.

Στις εκδόσεις ALLURE και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD.

Κάτω από την κεντρική οθόνη, διατηρούνται τα πλήκτρα τύπου ‘piano’, για γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.

Το τιμόνι παραμένει το ίδιο, μικρό, ενώ άλλαξε ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Ο μοχλός για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διατηρείται.

Tibo

Έλεγχος πρόσφυσης

Το νέο PEUGEOT 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF»..

Ηλεκτροκίνητες εκδόσεις

Το E-2008 εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα E-208 και E-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 100 kW/136 hp σε 115 kW/156 hp, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh, χαρίζοντας έως 406 χλμ. αυτονομίας, από 345 της προηγούμενου μοντέλου. Εξοπλίζεται με μονοφασικό φορτιστή 7.4kW, και προαιρετικά με τριφασικό 11 kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40λεπτά από ένα Wall Box (7.4kW), και 11 ώρες και 10λπετά από μία ενισχυμένη παροχή (3.2 kW).

TIBO

Και με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης

Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου

Στις επιλογές των κινητήρων βενζίνης υπάρχουν: PureTech 100 με 3κύλινδρο μοτέρ 1.2lt - 100 ίππων με σύστημα Stop & Start και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, PureTech 130 με ίδιο μοτέρ ισχύος 130 ίππων που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8. Η έκδοση πετρελαίου BlueHDi 130 EAT8 φέρει 4κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 130 ίππων, σύστημα Stop & Start system και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

Το ανανεωμένο 2008 διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα PEUGEOT i-Connect, ενώ στην έκδοση GT μπορεί προαιρετικά να τοποθετηθεί το σύστημα PEUGEOT i-Connect Advanced, έχει περισσότερες θύρες USB-C και προαιρετικά σύστημα επαγωγικής φόρτισης για smartphone, με ισχύ 15W (5W στα προηγούμενο μοντέλο).

Tibo

Πλήρης σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης

Εκτός από τις νέες HD κάμερες υποβοήθησης παρκαρίσματος, εφοδιάζεται με μια σειρά συστημάτων που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και ευκολότερη.

- Adaptive (προσαρμοζόμενο) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

- Αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης: αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, και λειτουργεί με ταχύτητες από 7 έως 140 χλμ./ώρα.

-Διευρυμένο σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης και προβολή στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων: πινακίδα stop, απαγόρευσης εισόδου σε μονόδρομο, απαγόρευση προσπέρασης, τέλος απαγόρευσης προσπέρασης, και τις ήδη γνωστές πινακίδες ορίου ταχύτητας.

- Ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά στη λωρίδα.
- Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού, που αναγνωρίζει μειωμένη επαγρύπνηση από τη συνεχή οδήγηση με ταχύτητες άνω των 65 km/h, αναλύοντας τις ανεπαίσθητες κινήσεις του τιμονιού.

- Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων.

- Σύστημα αναβαθμισμένης λειτουργίας ελέγχου πρόσφυσης, που διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF»

Υπηρεσίες Συνδεσιμότητας

Προσφέρονται το PEUGEOT Easy-Charge που εξασφαλίζει την πρόσβαση σε διάφορες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε ένα δίκτυο με περισσότερα από 350.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ η εφαρμογή MyPeugeot για smartphone, διαθέτει νέες λειτουργίες.

Δημοφιλή