ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
15/09/2020 07:30 EEST

Δέκα καινοτόμες εφαρμογές που θέλουν να αλλάξουν τα τουριστικά στερεότυπα

Τρεις από αυτές βραβεύτηκαν στο πρώτο Idea Platform του Capsule, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

AP Photo/Petros Giannakouris
.

Στην Ελλάδα υπάρχουν φωτεινά μυαλά και το αποδεικνύουν με κάθε ευκαιρία. Πόσω μάλλον, ότι υπάρχει και διαγωνισμός, με έντονο μάλιστα συναγωνισμό.
Προ ημερών, ολοκληρώθηκε το πρώτο Idea Platform του Capsule Travel & Hospitality Accelerator, του λεγόμενου επιταχυντή για νεοφυείς επιχειρήσεις. Τελικά, συμμετείχαν 10 ομάδες, από τις οποίες επιλέγησαν 3, που κέρδισαν και τα βραβεία: το 1ο βραβείο και 3.000 ευρώ χρηματικό έπαθλο έλαβε η ομάδα της mintQR, το 2ο βραβείο και 2.000 ευρώ χρηματικό έπαθλο η ομάδα της Trip Tailor, ενώ το 3ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 1.000 ευρώ, πήρε η ομάδα της Tourmie.


Ποιες είναι όλες οι ομάδες, και τι διαφορετικό έχουν να προτείνουν:

mintQR
Ψηφιακός κατάλογος με την αισθητική της επιχείρησης. Επεξεργαστείτε τα προϊόντα σας, ακούστε τους πελάτες σας, αυξήστε τις πωλήσεις σας. Αξιοποιήστε το κανάλι επικοινωνίας που ανοίγει με τη φράση «Σκάναρε για το μενού».

Trip Tailor
Σκοπός της Trip Tailor είναι να αναπτύξει ένα νέο, συναρπαστικό τρόπο σχεδιασμού και αγοράς διακοπών. Στόχος είναι να απλοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο ομαδοποιούνται οι εμπειρίες, με τη δημιουργία μίας δυναμικής, διαδραστικής και φιλικής προς το χρήστη πλατφόρμας.

Tourmie
Μία online concierge εφαρμογή, η οποία ήρθε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και κλείνουν εξατομικευμένες υπηρεσίες για τις ανάγκες των ταξιδιών τους, βοηθώντας παράλληλα τα ξενοδοχεία να αυξάνουν τα έσοδά τους από πωλήσεις προσωποποιημένων υπηρεσιών, και τους παρόχους υπηρεσιών να προωθούν τις υπηρεσίες τους άμεσα σε νέα κανάλια πωλήσεων.


Οι 10 ομάδες που προέκυψαν μετά το τέλος της προπαρασκευαστικής περιόδου και πήραν μέρος στο διαγωνιστικό μέρος στη διάρκεια της τελευταίας ημέρας -διεκδικώντας τα 3 βραβεία και χρηματικά έπαθλα- ήταν οι εξής:

Discow
Τo Discow θα είναι μια δωρεάν mobile εφαρμογή για iOS & Android, η οποία θα παραθέτει στον επισκέπτη μια συλλογή εκπτώσεων και προσφορών από ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων εστίασης, ξενοδοχείων και καταστημάτων λιανικής.

Hotelbees

Μία πλατφόρμα για την αξιοποίηση τουριστικών καταλυμάτων ως χώρων όχι μόνο διαμονής αλλά και εργασίας από ευέλικτες εργασιακές ομάδες που εκπονούν βραχυπρόθεσμα εταιρικά projects.


NowCaptain
Η εφαρμογή συνδέει τους ταξιδιώτες που θέλουν να μεταβούν σε μια δυσπρόσιτη παραλία -ή κάποιο μέρος στο οποίο κάποιος δε μπορεί να πάει παρά μόνο μέσω θαλάσσης- με τους επαγγελματίες με κάποιο σκάφος οι οποίοι μπορούν να πάνε τους ταξιδιώτες όπου αυτοί θέλουν.

Optetrip
Μία ψηφιακή πλατφόρμα που δίνει ποιοτικές λύσεις στα προβλήματα του ταξιδιωτικού κόστους και δέσμευσης χρόνου, ενώ παράλληλα προωθεί το τουριστικό πακέτο με καινοτόμους τρόπους.

Plannerd

To Plannerd είναι μια υπηρεσία που θέλει να προσφέρει personalised travel plans με τις δραστηριότητες που ενδιαφέρουν πιο πολύ τον τουρίστα. Στόχος είναι ο τουρίστας να δει τον προορισμό μέσα από τα μάτια και τις εμπειρίες ενός ντόπιου.

Villa4Villa
Αφορά τη δημιουργία μίας πλατφόρμας ανταλλαγής πολυτελών εξοχικών κατοικιών∙ ένα κλειστό premium club όπου οι ανταλλαγές θα γίνονται μέσω ενός συστήματος πόντων.

XtremeGreece.Travel
Μία διαδικτυακή πλατφόρμα όπου τουρίστες απ’ όλο τον κόσμο μπορούν να κάνουν κράτηση σε ειδικές δραστηριότητες/διαμονή με συγκεκριμένες προδιαγραφές σε όλη την Ελλάδα.

Την Κριτική Επιτροπή του επιταχυντή, απάρτιζαν οι: Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, Κατερίνα Μαρκαδάκη, Head of Business Development - Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Manager, Corporate Quality – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Σπύρος Αρσένης, Coordinator – NBG Business Seeds και Αλέξανδρος Τρίμης, CEO & Co-Founder - Welcome Pickups.

Σημειώνεται ότι το εντατικό πρόγραμμα του Idea Platform υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, με την εξέλιξη και ανάπτυξη των ιδεών των συμμετεχόντων στη διάρκεια του δεκαήμερου προγράμματος να είναι θεαματική χάρη στα 10 θεματικά εργαστήρια, που κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας, από “Design Thinking” και “Product Design” έως “Digital Marketing και “Pitching Skills”, τις ομιλίες αλλά και τις 20 συναντήσεις συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring sessions) που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τους στρατηγικούς συνεργάτες του Idea Platform.

«Σε μια περίοδο όπου δοκιμάζονται σκληρά τα ελληνικά ξενοδοχεία και το οικοσύστημα των startups εταιρειών, οι ευρύτερες συνέργειες και η πολύτιμη τροφοδότηση του τουριστικού περιβάλλοντος με καινοτόμες ιδέες είναι στοιχεία-κλειδιά που θα μας οδηγήσουν όχι μόνο σε μία ταχεία ανάκαμψη, αλλά και στη βελτιστοποίηση του τουριστικού προϊόντος συλλήβδην. Ο Capsule, είναι και θα εξακολουθήσει να είναι, ένα εκκολαπτήριο τέτοιων επιχειρηματικών προτάσεων, προωθώντας τη σύνδεσή τους με την αγορά,» ανέφερε» ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., Αλέξανδρος Βασιλικός.

Sponsored Post