ΤΟ BLOG
16/03/2019 14:48 EET | Updated 16/03/2019 14:51 EET

Δεν κατέθεσε οικονομική προσφορά η ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENS AG “TVS” για τη Γραμμή 4 του μετρό

Για ποιους λόγους υπάρχει «κόλλημα».

MarioGuti via Getty Images

Το μεγαλύτερο έργο των τελευταίων ετών, που θα γίνει με συγχρηματοδότηση, η Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, κόστους 1.510.000.000 Ευρώ χωρίς ΦΠΑ, δείχνει να έχει ζητήματα. Και αυτό επειδή, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαν αναδειχθεί ως υποψήφιοι ανάδοχοι τρία σχήματα: ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENSAGTVS”, J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLASpAALSTOMTRANSPORTS.A. και ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDOSTPS.p.AHITACHIRAILITALYSPA, τα οποία έπρεπε να καταθέσουν μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου φάκελο με τεχνικές και οικονομικές προσφορές για τον διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ», τελικά μόνο δύο σχήματα κατέθεσαν φάκελο και το τρίτο σχήμα επιστολή, σύμφωνα με την οποία εξηγεί τους λόγους που δεν κατέθεσε φάκελο.

Το ενδιαφέρον έγκειται στο σχήμα ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENSAGTVS, που κατέθεσε την επιστολή, επισημαίνοντας την ανησυχία του για το έργο, ακριβώς επειδή υπάρχει η προσφυγή της ιταλικής εταιρείας «INFASTRUCTURE» και της «ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ» του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου για το έργο της Αμβρακίας Οδού, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η προσφυγή της Κ/Ξ Μυτιληναίος-Archirodon-FCC, για τον διαγωνισμό της Γραμμή 4 του μετρό καθώς και η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά όσων εταιρειών δεν διευθέτησαν θέματα για την υπόθεση που έχει προκύψει με προσυννοήσεις για τους διαγωνισμούς των μεγάλων δημοσίων έργων.

Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENSAGTVS”, έκρινε, λοιπόν, ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις, είναι παρακινδυνευμένο να καταθέσει οικονομική πρόταση, γνωστοποιώντας τις προθέσεις της, αφήνοντας ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα για το μέλλον, ανάλογα το πώς θα προχωρήσει ο διαγωνισμός. 

Ποια είναι η Γραμμή 4, συνολικά

Η Γραμμή 4 (ή Γραμμή U – πέταλο) θα ενώνει Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμό-Φάρο-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Η Γραμμή 4, αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)

Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς) 

Το σημερινό θέμα, αφορά τον διαγωνισμό για το Τμήμα Α, που βρίσκεται στη Β Φάση του.

Sponsored Post