ΔΙΕΘΝΕΣ
05/05/2017 13:15 EEST | Updated 05/05/2017 13:16 EEST

Η Delta Airlines απομάκρυνε οικογένεια από υπεράριθμη πτήση της

YouTube

Μετά το σκάνδαλο στο οποίο ενεπλάκη η United Airlines πριν από μερικές εβδομάδες, άλλη μια αμερικανική αεροπορική εταιρεία έχει δεχτεί επικρίσεις για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τους πελάτες της.

Η United Airlines αναγκάστηκε να απολογηθεί σε πελάτη της και να αυξήσει τις αποζημιώσεις για τους επιβάτες που αναγκάζονται να παραχωρήσουν τις θέσεις τους σε 10.000 δολάρια. Όλα άρχισαν όταν βίντεο που έδειχνε αστυνομικούς να απομακρύνουν δια της βίας επιβάτη που είχε εισιτήριο από αεροσκάφος της εταιρείας, έκανε τον γύρο του κόσμου. Οι μετοχές της αεροπορικής είχαν σημειώσει μεγάλη πτώση και εκατοντάδες χρήστες του διαδικτύου καλούσαν τον κόσμο να την μποϊκοτάρει.

Χθες, Πέμπτη, άλλο ένα περιστατικό με πρωταγωνίστρια αεροπορική εταιρεία βγήκε στο φως της δημοσιότητας. Βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο δείχνει υπαλλήλους της Delta Airlines να απαιτούν από έναν πατέρα να παραχωρήσει την θέση του δίχρονου γιου του σε κάποιον άλλο, παρόλο που απαγορεύεται από τους κανονισμούς τα βρέφη να κάθονται στα πόδια των γονιών τους. Οι υπάλληλοι απειλούσαν τον πατέρα ότι θα πάει στην φυλακή αν δεν έδινε την θέση του παιδιού και πως αυτό θα κατέληγε σε κάποιο ορφανοτροφείο, γεγονός που εξόργισε τον ίδιο και την σύζυγό του.

Αν και στην συνέχεια ο πατέρας δέχτηκε να κρατήσει το παιδί στα πόδια του -παρόλο που είχε πληρώσει ένα επιπλέον εισιτήριο-, οι υπάλληλοι διέταξαν ολόκληρη την τετραμελή οικογένεια να φύγει. Αυτό που διαπίστωσαν αργότερα ήταν πως η Delta είχε πουλήσει περισσότερα εισιτήρια από τις θέσεις που διέθετε, όπως είχε συμβεί και στην περίπτωση της United. Πολλές αεροπορικές διαθέτουν ένα ειδικό λογισμικό που υπολογίζει κάθε φορά πόσες είναι οι πιθανότητες να μην εμφανιστεί ένα συγκεκριμένος αριθμός πελατών στο αεροδρόμιο, γεγονός που τους επιτρέπει να πωλούν περισσότερα εισιτήρια και να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος. Ωστόσο, το λογισμικό αυτό κάνει αρκετές φορές λάθη και παρατηρείται χάος στις πύλες εισόδου.

Το πιο σοκαριστικό είναι ότι η αμερικανική (και ευρωπαϊκή) νομοθεσία επιτρέπει τέτοιου είδους ενέργειες, με τους Αμερικανούς τώρα να ζητούν από την κυβέρνηση να θεσπίσει κανόνες που να απαγορεύουν την χρήση τέτοιων λογισμικών. Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, αντίμαχος κάθε είδους κρατικού ελέγχου στον ιδιωτικό τομέα, δεν έχει δηλώσει ακόμα πρόθυμος να προχωρήσει σε κάποιου είδους ενέργεια. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, μικρότερες αεροπορικέ εταιρείες γνωστοποίησαν ότι δεν θα χρησιμοποιούν πλέον λογισμικά για να πωλούν περισσότερα εισιτήρια.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το τελευταίο περιστατικό είχε σημειωθεί επίσης τον Απρίλιο, όμως έγινε γνωστό την Πέμπτη. Η Delta ανακοίνωσε ότι πρόκειται να αποζημιώσει την οικογένεια.

Sponsored Post