Νέες εκδόσεις Piaggio MP3 με δύο κινητήρες

Με περισσότερο εξοπλισμό, νέα οθόνη, σύστημα keyless, συνδεσιμότητα με πλοήγηση, cruise control και κάμερα οπισθοπορείας.
PIAGGIO

Από το 2006, το Piaggio MP3 δημιούργησε μια νέα τάξη πραγμάτων στην αυτοκίνηση. Ηταν το πρώτο τρίτροχο σκούτερ στον κόσμο, με αποκλειστικής πατέντας σύστημα ανάρτησης που συνδέει τις αναρτήσεις εμπρός και πίσω, συνδυάζοντας την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου με την ευκολία χρήσης και πρακτικότητα ενός σκούτερ, καθώς και τη διασκέδαση που προσφέρει μια δυναμική μοτοσυκλέτα στις στροφές.

Το Piaggio MP3 δημιούργησε μια νέα κατηγορία, στην οποία παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης, χάρη στη συνεχή τεχνολογική εξέλιξή του. Περισσότερα από 230.000 οχήματα έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα και τώρα ανανεώνεται πλήρως και αποκτά ακόμα πιο σπορ στυλ. Αντλεί έμπνευση από τον κόσμο των αυτοκινήτων, με καινοτόμα, προηγμένης τεχνολογίας χαρακτηριστικά που ανεβάζουν την άνεση και την ασφάλεια σε πρωτοφανή επίπεδα.

Το νέο Piaggio MP3 είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που διαθέτει προηγμένα συστήματα υποστήριξης του αναβάτη (ARAS, Advanced Rider Assistance Systems), με μια καινοτόμο πλατφόρμα λειτουργιών, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D που αναπτύχθηκε από την Piaggio Fast Forward, τη θυγατρική εταιρεία ρομποτικής του ομίλου Piaggio, με έδρα στη Βοστώνη των Η.Π.Α. Το νέο μοντέλο φέρει τη μεγαλύτερη στην κατηγορία οθόνη πολλαπλών λειτουργιών full color TFT 7″, το σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί και τη συνδεσιμότητα με πλοήγηση, καθώς και το cruise control και την όπισθεν με κάμερα οπισθοπορείας, που διαθέτει η έκδοση 530 hpe Exclusive.

PIAGGIO

Κατασκευασμένα στην Ιταλία στο εργοστάσιο της Piaggio στην Pontedera, τα μοντέλα της νέας σειράς Piaggio MP3 διαθέτουν τους σύγχρονους κινητήρες της οικογένειας hpe - High Performance Engine: Το Piaggio MP3 400 hpe και το Piaggio MP3 400 hpe Sport μοιράζονται τoν κινητήρα 400 κ.εκ. που αποδίδει πάνω από 35 ίππους, ενώ το κορυφαίο Piaggio MP3 530 hpe Exclusive είναι εφοδιασμένο με τον ολοκαίνουριο κινητήρα 530 hpe, με την ισχύ του να φτάνει σε επίπεδα ρεκόρ, με περισσότερα από 44 ίππους.

Αν και διατηρεί την εμβληματική εμφάνιση που το καθιστά μοναδικό σε στυλ, το νέο Piaggio MP3 διαφοροποιείται από το παρελθόν. Το φαρδύτερο και πιο προστατευτικό μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον διαθέτει μια νέα, οριζόντια φωτιστική μονάδα τεχνολογίας LED. Με το ψυγείο να έχει μετακινηθεί στο κάτω μέρος του οχήματος, μεταξύ των μπροστινών τροχών και του δαπέδου, αναπτύχθηκε μια μικρότερη και πιο σπορ εισαγωγή αέρα στο κέντρο του φέρινγκ, η οποία χαρακτηρίζεται από μια τρισδιάστατη κυψελοειδή γρίλια. Κάτω από την εισαγωγή αέρα υπάρχει μια αεροτομή που αναπτύσσεται κατακόρυφα. Ο ανεμοθώρακας είναι επίσης νέος με το σχήμα του να είναι ειδικά σχεδιασμένο για εγγυημένη προστασία, σε συνδυασμό με περιορισμένο όγκο.

Το νέο μοντέλο διαθέτει πολλά στοιχεία που αντλούν έμπνευση από τις τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό αυτοκινήτων, όπως είναι η πιο επιβλητική, πιο σπορ μπροστινή όψη και τα φλας που έχουν ενσωματωθεί στους θόλους των τροχών, και η ολοκαίνουργια θέση της βάσης πινακίδας κυκλοφορίας στον τροχό,

Η εργονομία έχει βελτιωθεί, με τη θέση οδήγησης να έχει γίνει πιο άνετη, με μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στον τρίγωνο σέλας, δαπέδου και τιμονιού. Το τιμόνι έχει μετακινηθεί προς τα πίσω και ανυψώθηκε κατά 10 χιλ., ενώ το δάπεδο χαμήλωσε κατά 20 χιλ. και έγινε πιο άνετο. Στις πολυάριθμες εργονομικές βελτιώσεις περιλαμβάνεται και το νέο χειρόφρενο. Ο μοχλός, τοποθετήθηκε πιο ψηλά στο πίσω μέρος της ποδιάς, κοντά στον διακόπτη ανάφλεξης. Βρίσκεται πλέον, σε πιο βολική θέση που διευκολύνει τον χειρισμό του.

PIAGGIO

Στο πίσω μέρος της ποδιάς, μπροστά από τα γόνατα του αναβάτη, έχουν προσαρμοστεί δύο αντικραδασμικά προστατευτικά στο χρώμα της σέλας. Επίσης, έχει προσαρμοστεί ένα εύχρηστο, αναδιπλούμενο άγκιστρο για τη μεταφορά τσαντών. Το ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα διαθέτει συρτάρι και πρίζα USB, η οποία επιτρέπει την εύκολη φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

Ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα διαθέτει φωτισμό και προστατευτικό ταπέτο. Υπάρχει χώρος για την άνετη τοποθέτηση δύο full-face κρανών ή μια τσάντας φορητού υπολογιστή. Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά, ακόμη και από το τηλεχειριστήριο και την εφαρμογή PIAGGIO MIA, ενώ διαθέτει και έναν ηλεκτρικό αποσβεστήρα για ομαλό και ασφαλές άνοιγμα και κλείσιμο.

Ολα τα μοντέλα της νέας σειράς Piaggio MP3 διαθέτουν keyless σύστημα, το οποίο σας επιτρέπει να ενεργοποιείτε την ανάφλεξη χωρίς τη χρήση του συμβατικού κλειδιού και απλοποιεί όλες τις λειτουργίες, όπως είναι η ενεργοποίηση του κινητήρα, το άνοιγμα της σέλας, το άνοιγμα του καλύμματος της τάπας καυσίμου και το κλείδωμα του τιμονιού. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν, χωρίς να βγάλετε το τηλεχειριστήριο από την τσέπη σας. Στο πίσω μέρος της ποδιάς, ο κλασικός διακόπτης έχει αντικατασταθεί από ένα πρακτικό κουμπί: για την εκκίνηση του οχήματος, με ένα απλό πάτημα, (με αυτό τον τρόπο μεταδίδεται το σήμα που επιτρέπει την ανάφλεξη, το οποίο υποδεικνύεται από ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην οθόνη TFT) και γύρισμα του διακόπτη στη θέση ΟΝ. Η ανάφλεξη του κινητήρα γίνεται με τον συνηθισμένο τρόπο, μέσω του κουμπιού που υπάρχει στο δεξί χειριστήριο.

Η ναυαρχίδα της νέας σειράς Piaggio MP3 530 hpe Exclusive, είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που έχει εξοπλιστεί με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη ARAS, διασφαλίζοντας τις λειτουργίες του Blind Spot Information System (BLIS) και του Lane Change Decision Aid System (LCDAS).

Το Piaggio MP3 530 hpe Exclusive διαθέτει και όπισθεν, η οποία παρουσιάστηκε από την Piaggio για πρώτη φορά σε τρίτροχο σκούτερ το 2019, στο Piaggio MP3 500 hpe Sport Advanced και τώρα περιλαμβάνει μια κάμερα οπισθοπορείας που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή χρήση.

Στην κορυφαία έκδοση της σειράς περιλαμβάνεται Cruise Control, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της ταχύτητας που έχει προκαθοριστεί χωρίς τη χρήση του γκαζιού. Το σύστημα, σχεδιάστηκε για να κάνει την οδήγηση πιο άνετη, ειδικά στα μακρινά ταξίδια. Μπορεί να εμπλακεί και να ελεγχθεί άνετα μέσω του joystick που υπάρχει στο αριστερό χειριστήριο.

Με μέγιστη ισχύ 32,5 kW (44,2 HP) στις 7.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 50 Nm στις 5.250 σ.α.λ., ο κινητήρας 530 MP3 hpe κάνει το ντεμπούτο του στο Piaggio MP3.

Ο κινητήρας 530 hpe είναι εφοδιασμένος με μια νέα μονάδα ECU Magneti Marelli 11MP και με γκάζι ride by wire που επέτρεψε την εφαρμογή των τριών προγραμμάτων οδήγησης ECO, COMFORT και SPORT, τα οποία μπορούν να επιλεγούν από τον αναβάτη μέσω του κουμπιού εκκίνησης.

Με μέγιστη ισχύ 26 kW (35,3 HP) στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 37,7 Nm στις 5.750 σ.α.λ., ο 400 hpe είναι ένας 1-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Θεωρείται ένας από τους καλύτερους κινητήρες στην κατηγορία του και ξεχωρίζει από ορισμένα εξαρτήματα που προέρχονται από τους κινητήρες μοτοσυκλετών, όπως είναι ο υγρός, πολύδισκος συμπλέκτης, που εξασφαλίζει καλύτερη και πιο σταθερή απόδοση με την πάροδο του χρόνου, ακόμη και σε συνθήκες υψηλής θερμικής καταπόνησης.

Ο κινητήρας διαθέτει επίσης, ένα καινοτόμο σύστημα που έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Piaggio. Αυτό είναι το PCV - Positive Crankcase Ventilation, το οποίο αποτελείται από δύο μονόδρομες βαλβίδες που έχουν ενσωματωθεί στον στροφαλοθάλαμο του κινητήρα και στοχεύει στη μείωση των απωλειών κατά την άντληση, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο, στην αύξηση της ισχύος.

Όλα τα μοντέλα της νέας σειράς Piaggio MP3 είναι εφοδιασμένα με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation).