Νέο Piaggio MP3 με περισσότερη τεχνολογία αιχμής

Το πρώτο σκούτερ που διαθέτει συστήματα υποβοήθησης αναβάτη.
PIAGGIO

Ηταν το σκούτερ που δημιούργησε επανάσταση το 2006, έχοντας δύο τροχούς μπροστά και ένα πίσω. Και δεν ήταν μόνο η σχεδίαση, αλλά κυρίως η λειτουργικότητα και το χαρακτηριστικό ότι μπορούσε –και μπορεί- να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Τώρα, το νέο Piaggio MP3 έρχεται αναβαθμισμένο, με πιο σπορ σχεδιασμό, και χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας από τον χώρο του αυτοκινήτου.

Το Piaggio MP3 είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που διαθέτει συστήματα ARAS (Advanced Rider Assistance Systems), με μια καινοτόμο πλατφόρμα λειτουργιών υποβοήθησης του αναβάτη που βασίζονται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D που έχει αναπτυχθεί από την Piaggio Fast Forward, τη θυγατρική εταιρεία ρομποτικής του ομίλου Piaggio που εδρεύει στη Βοστώνη.

Τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό συμπληρώνουν η εξαιρετικών δυνατοτήτων έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 7″ (η μεγαλύτερη στην κατηγορία), η ανάφλεξη χωρίς κλειδί και η συνδεσιμότητα με πλοήγηση. Η έκδοση 530 hpe Exclusive διαθέτει επίσης, cruise control και λειτουργία όπισθεν με κάμερα οπισθοπορείας.

Η νέα σειρά Piaggio MP3 αποτελείται από τρεις εκδόσεις, που τροφοδοτούνται από υπερσύγχρονους, ισχυρούς κινητήρες της οικογένειας hpe (High Performance Engine). Τα Piaggio MP3 400 hpe και Piaggio MP3 400 hpe Sport είναι εφοδιασμένα με τον κινητήρα 400 κ.εκ., που αποδίδει περισσότερους από 35 ίππους, ενώ το κορυφαίο Piaggio MP3 530 hpe Exclusive διαθέτει τον νέο κινητήρα 530 hpe, με περισσότερους από 44 ίππους και περισσότερη ροπή από πριν.

Σχεδιαστικά, νέο, φαρδύτερο και πιο προστατευτικό είναι το μπροστινό μέρος, με νέο, οριζόντιο φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED, μικρή, σπορ εισαγωγή αέρα με τρισδιάστατη κυψελοειδή γρίλια, η αεροδυναμική του κάτω μέρους έχει αναθεωρηθεί και τα φλας έχουν ενσωματωθεί στους θόλους των τροχών. Στο πίσω μέρος έχει δοθεί μια ακόμη πιο χαρακτηριστική όψη, με τεντωμένες γραμμές που οδηγούν στο πίσω φως, το οποίο είναι μια ενιαία οριζόντια μονάδα τεχνολογίας LED που “σκαρφαλώνει” πάνω από το άνοιγμα του διαχυτή αέρα. Η ολοκαίνουργια θέση της βάσης πινακίδας κυκλοφορίας στον λασπωτήρα εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Piaggio MP3 και συμβάλλει περαιτέρω στην εξαιρετικά λεπτή και καθαρή εμφάνιση της ουράς.

Επίσης, διαθέτει νέα χειριστήρια που επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει πρόσβαση και να χρησιμοποιεί τις πολλές διαθέσιμες δυνατότητες και λειτουργίες με απόλυτη άνεση. Περιλαμβάνεται το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA, το οποίο παρέχει και πλοήγηση βάσει εικονογραμμάτων. Στην έκδοση 530 hpe Exclusive, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τους χάρτες κινητήρα (Comfort, Eco και Sport) και να χειριστεί το cruise control, ενώ η οθόνη προσφέρει μια καθαρή προβολή της κάμερας οπισθοπορείας όταν το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία όπισθεν, παρέχοντας παράλληλα στον αναβάτη, πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια, όπως είναι οι λειτουργίες BLIS (Blind Spot Information System, σύστημα πληροφόρησης τυφλού σημείου) και LCDAS (Lane Change Decision Aid System, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας) του συστήματος υποβοήθησης αναβάτη ARAS.

Υπάρχει και σύστημα keyless, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ενεργοποιεί την ανάφλεξη και να εκκινεί τον κινητήρα χωρίς να χρησιμοποιεί συμβατικό κλειδί.

Οι τιμές του νέου Piaggio MP3 ξεκινούν από 9.990 ευρώ.