LIFE
03/10/2018 16:14 EEST | Updated 03/10/2018 16:16 EEST

Ο Λένι Κράβιτζ και η σαμπάνια της ροκ

Carlo Allegri / Reuters

Το γεγονός ότι, ο βραβευμένος με Γκράμι, Λένι Κράβιτζ και μέγας street style influencer, πέρα από τη μουσική, ασχολείται με τη φωτογραφία είναι γνωστό. Αυτό που δεν είναι ωστόσο, γνωστό στο ευρύ κοινό είναι ότι ο διάσημος ρόκερ είναι Creative Director ενός όχι απλά διάσημου, αλλά ιστορικού brand, της σαμπάνιας Dom Pérignon. Κι όμως, το deal έκλεισε τον περασμένο Μάιο, με την εταιρεία να ποστάρει τα νέα στον επίσημο λογαριασμό της στο instagram. 

Εγκαινιάζοντας τη συνεργασία, ο Λένι Κράβιτζ έστησε μία έκθεση φωτογραφίας, εμπνευσμένη, όπως είπε, από το θρυλικό Studio 54 και τις glamorous μέρες της ντίσκο. 

Theo Wargo via Getty Images

Οι φωτογραφίες είναι στιγμιότυπα από πάρτι που διοργάνωσε στην έπαυλη του στο Λος Άντζελες και παρουσιάζονται στη γκαλερί Skylight Modern στη Νέα Υόρκη. Οι πρωταγωνιστές στις εικόνες του είναι διασημότητες και η έκθεση έχει τίτλο «Assemblage»

Ο Κράβιτζ απηύθυνε πρόσκληση σε προσωπικότητες από διαφορετικούς χώρους -την κόρη του, ηθοποιό, Zoë Kravitz, τη Σούζαν Σάραντον, τον Γάλλο χορογράφο (και σύζυγο της Νάταλι Πόρτμαν) Benjamin Millepied, τον σχεδιαστή Alexander Wang (φίλο της κόρης του), αλλά και τον ηθοποιό Χάρβεϊ Καϊτέλ, για τον οποίον είπε μιλώντας στο people.com «τώρα έχω έναν νέο φίλο». 

Όπως δήλωσε, για τις φωτογραφίες του εμπνεύστηκε από τον φωτογράφο των σταρ, Ρον Γκαλέλα «... αυτά τα υπέροχα shots της νεοϋρκέζικης νυχτερινής ζωής, γι αυτό ήθελα ο φωτισμός να είναι φυσικός, μέσα, στο σκοτάδι, με ένα φλας». 

Το πάρτυ κατέληξε στην κουζίνα -«όσο μεγάλο κι αν είναι ένα σπίτι, όλοι πηγαίνουν στην κουζίνα, και τριάντα δωμάτια να έχει, όλοι στην κουζίνα είναι» είπε ο Κράβιτζ, ενώ οι περισσότεροι από όσοι ήταν στο πάρτυ έδωσαν το «παρών» και στα εγκαίνια της έκθεσης. 

Ο Κράβιτζ εξήγησε στο People ότι, η αγάπη του για τη φωτογραφία άρχισε όταν ήταν ακόμη παιδί και έβλεπε τον πατέρα του του, ο οποίος ήταν δημοσιογράφος στο NBC (και κάλυψε τον πόλεμο του Βιετνάμ), να κυκλοφορεί με μία Leica. 

Την πρώτη φορά που παρουσίασε τις φωτογραφίες του ήταν το 2015, στη γκαλερί  Art Basel Miami Beach. 

Σημειώνεται ότι, ο Κράβιτζ έχει -επίσης- εταιρεία εσωτερικής διακόσμησης, τη Kravitz Design.

Όσο για τη Dom Pérignon, τα artistic projects δεν είναι νέα υπόθεση στη στρατηγική της.