Οδηγούμε τη Mercedes-Benz GLA200

Η νέα και ανανεωμένη Mercedes GLA200 υιοθετεί για πρώτη φορά το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.
Mercedes

Από το 2020 και τη δεύτερη γενιά της έχει μπορέσει να γίνει πιο... SUV στο μάτι η GLA200, η οποία ανανεώθηκε και χρησιμοποιεί για πρώτη φορά, στη σύντομη ιστορία της, σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Οι σχεδιαστικές αλλαγές δεν είναι πάρα πολλές και αν κάποιος την παρατηρήσει καλύτερα, θα διαπιστώσει πως έχουν αναδιαμορφωθεί η μάσκα, οι προφυλακτήρες, τα νέα φώτα, με τις ζάντες από την πλευρά τους να είναι 18 ιντσών. Μάλιστα, οι εμπρόσθιοι προβολείς διαθέτουν στάνταρ πλέον την τεχνολογία LED High Performance.

Mercedes

Προχωρώντας τώρα στην καμπίνα των επιβατών, η αλλαγή που έγινε αφορά τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών, που όπως συνηθίζουν στη Mercedes, είναι σχετικά ενωμένες και δίνουν την αίσθηση πως πρόκειται για μία. Η πρώτη αφορά τον οδηγό και η δεύτερη την κεντρική, με τις λειτουργίες να αφορούν διαφορετικά συστήματα, καθώς η πρώτη είναι επικεντρωμένη στον χειριστή και τις πληροφορίες που χρειάζεται να βλέπει και τη δεύτερη τα πολυμέσα. Η δεύτερη υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση, είναι συμβατή με τα Apple CarPlay και Android Auto και έχει εφοδιαστεί με το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX, που λειτουργεί και με φωνητικές εντολές. Τέλος, αξίζει να τονιστεί πως ο οδηγός και οι επιβάτες, έχουν τη δυνατότητα να παίξουν και διάφορα ηλεκτρονικά παιχνίδια, εφόσον βέβαια το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο.

Πάμε να δούμε τώρα μερικές άλλες αλλαγές που έχουν γίνει, με την πρώτη να έγκειται στο τιμόνι, που πλέον περιβάλλεται από δέρμα. Επίσης, διατίθεται σύστημα Highbeam Assist, πίσω κάμερα και περισσότερες θύρες USB, που είναι φωτιζόμενες. Χωροταξικά, τα πράγματα παραμένουν ως έχουν, με τους τέσσερις επιβαίνοντες να κάθονται άνετα στα καθίσματά τους και τον χώρο φόρτωσης να ανέρχεται στα 425 λίτρα.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο κλασικός 4κύλινδρος κινητήρας turbo των 1.332κ.εκ., που αποδίδει 163 ίππους με 270Nm ροπή. Το 48βολτο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας από τη μεριά του, υποβοηθά το σύστημα με 13 ίππους και 150Nm ροπή. Χάρη σε αυτό το σύστημα, η ανανεωμένη GLA200 έχει κάθε δικαίωμα να εισέρχεται στον «πράσινο» δακτύλιο, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κάτοχο που θέλει να κινηθεί στο κέντρο της πόλης. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9δευτ., ενώ η τελική σταματά στα 210χλμ./ώρα.

Mercedes

Οδηγώντας το, το όχημα φροντίζει να ξεπερνά τις όποιες δυσκολίες αρκετά άνετα. Δεν θα σε προδώσει, θα σε προσέξει και θα αποδειχτεί ιδιαίτερα σταθερό. Για αυτό φροντίζει η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς - με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω - κάτι απαραίτητο για τον χαρακτήρα του. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δεν το εμποδίζει να παίρνει άνετα τις στροφές, δίχως πολλές κλίσεις και οι όποιες ανωμαλίες της ασφάλτου, θα αποσβεστούν άνετα. Όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί πιο σβέλτα και χρησιμοποιήσει το προφίλ Sport, το τιμόνι αλλάζει αίσθηση και βοηθά το σύστημα διεύθυνσης να παραμείνει κι αυτό στην καθορισμένη τροχιά.

Mercedes

Σε γενικές γραμμές, η ανανεωμένη Mercedes GLA200 διαθέτει πολύ καλή εμφάνιση και οδική συμπεριφορά, ο εξοπλισμός και τα επίπεδα άνεσης παραμένουν κορυφαία, ενώ περιττό να αναφερθεί πως σε κάθε σου «βήμα», η πολυτέλεια και ο χαρακτήρας θα κάνουν την οδήγηση μια πραγματικά διασκεδαστική, άνετη και ευχάριστη εμπειρία.

Δημοφιλή