Οταν ο οίκος Gucci συνάντησε τον Ιερώνυμο Μπος

«Ένας Κήπος Απολαύσεων» για τον περιώνυμο οίκο.
Ενας «Κήπος των Απολαύσεων» η φετινή κολεξιόν Décor του οίκου Gucci
instagram.com/p/CgtgqOPL9Bd/?hl=el
Ενας «Κήπος των Απολαύσεων» η φετινή κολεξιόν Décor του οίκου Gucci

Πορσελάνινα σερβίτσια τσαγιού με φυτικά μοτίβα, διπλής όψης μαξιλάρια, μεταλλικά κηροπήγια, πολυθρόνες με ζακάρ ταπετσαρία και άλλα.

Ενας «Κήπος των Απολαύσεων» η φετινή κολεξιόν Décor του οίκου Gucci.
instagram.com/p/CgrrUS5MzQL/?hl=en
Ενας «Κήπος των Απολαύσεων» η φετινή κολεξιόν Décor του οίκου Gucci.

Στον Μαξ Ζίντεντοπφ προσέφυγε ο Αλεσσάντρο Μισέλ, διευθυντής δημιουργικού του Gucci, για την καμπάνια της φετινής κολεξιόν Décor του οίκου. Ο λόγος για τον καλλιτέχνη, σχεδιαστή, εκδότη, σκηνοθέτη, πολυτομεακό εννοιολογικό καλλιτέχνη – βίντεο, φωτογραφία, γλυπτική, μεταξύ πολλών άλλων – και ιδρυτή της έκδοσης τέχνης ORDINARY. με έδρα το Λονδίνο και με καταγωγή από την Γερμανία και την Ναμίμπια. Με σαφή αναφορά στο τρίπτυχο «Ο Κήπος των Γήινων Απολαύσεων» του Ιερώνυμου Μπος, ο ίδιος φωτογράφισε έναν «Κήπο Απολαύσεων» για τον ιταλικό οίκο.

Στην καμπάνια, στην οποία εύστοχα δόθηκε η επωνυμία «Ένας Κήπος Απολαύσεων», ο οίκος στρέφει το βλέμμα στις γεωμετρίες του κλασικού σχεδιασμού γαλλικού κήπου και παρεμβαίνει στους οικείους φράκτες από φυτά και την κηπογλυπτική του με παιγνιώδη γλυπτά από φύλλα που απεικονίζουν αντικείμενα της κολεξιόν· γλυπτά από φύλλα σε σχήμα τσαγιέρας και πολυθρόνας, που δημιούργησε το Andy Hillman Studio.

Φωτογραφία και Καλλιτεχνική Διεύθυνση: @maxsiedentopf
Κηποτεχνία: @andyhillmanstudio

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ, maxsiedentopf.com .