Πιο κόκκινη ηλεκτρική Vespa, δε γίνεται

Με αυτό το χρώμα υποστηρίζει τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό RED
Με αυτό το χρώμα υποστηρίζει τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό RED
Με αυτό το χρώμα υποστηρίζει τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό RED
Other

Διπλός σκοπός επιτυγχάνεται από τη Vespa. Αφενός, η ηλεκτρική έκδοση VESPA ELETTRICA αποκτά ένα χρώμα, το κόκκινο, που κάνει μπαμ από μακριά, και, αφετέρου, συμβάλλει στη μετάδοση μηνυμάτων φιλανθρωπικού χαρακτήρα.

Η VESPA ELETTRICA RED εγκαταλείπει το ιδιαίτερο γκρι φινίρισμα που τη
διακρίνει, για να φορέσει ένα κατακόκκινο φόρεμα: κόκκινο είναι το ατσάλινο σώμα, καθώς και η σέλα αλλά και οι ζάντες των τροχών, βαμμένες σε κόκκινο χρώμα και με ασημί φινίρισμα.

Η εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις λεπτομέρειες χρωμίου, όπως το προφίλ που διατρέχει όλη την περίμετρο της ποδιάς, οι γρίλιες της μπροστινής «γραβάτας» και το έμβλημα στο μπροστινό φτερό.

Η συνεργασία μεταξύ του ομίλου Piaggio και της (RED), του μη κερδοσκοπικού
οργανισμού που ιδρύθηκε από τους Bono και Bobby Shriver, απέφερε τη Vespa
Elettrica RED, η οποία θα διατίθεται στην έκδοση με τελική ταχύτητα 45 χλμ./ώρα, στην ενδεικτική τιμή των 6.590 ευρώ, ενώ η έκδοση 70 χλμ./ώρα θα κοστίζει 7.190 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο εκδόσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα Κινούμαι
Ηλεκτρικά 2, λαμβάνοντας τη μέγιστη επιδότηση ύψους 800 ευρώ.

Κάθε αγορά του μοντέλου RED θα οδηγεί σε δωρεά 100 δολαρίων για την
υποστήριξη του Global Fund, ενός από τους μεγαλύτερους χορηγούς παγκόσμιας υγείας στον κόσμο, για να υποστηρίξει μαζί με τη (RED) την καταπολέμηση των πανδημιών.

Και βέσπα και ηλεκτρική.
Και βέσπα και ηλεκτρική.
Other

Η (RED), που πήρε το όνομά της από το χρώμα έκτακτης ανάγκης, ιδρύθηκε το 2006 για να προκαλέσει τη δέσμευση των εταιρειών στην καταπολέμηση της πανδημίας του AIDS.

Σήμερα, πολεμά επίσης την επείγουσα απειλή του COVID και τις καταστροφικές επιπτώσεις του στις πιο ευάλωτες κοινότητες. Μέχρι σήμερα, η (RED) έχει δημιουργήσει σχεδόν 700 εκατομμύρια δολάρια για το Global Fund, βοηθώντας περισσότερους από 220 εκατομμύρια ανθρώπους.

Μετά τη (VESPA 946) RED το 2017 και τη (VESPA PRIMAVERA) RED το 2020, η (VESPA ELETTRICA) RED είναι το τρίτο αποκλειστικό προϊόν που γεννήθηκε από αυτή τη σημαντική συνεργασία, ενσωματώνοντας καλύτερα από κάθε άλλο τις κοινές αξίες της προσοχής στην παγκόσμια υγεία και τον σεβασμό για το περιβάλλον και τον πλανήτη.

Μέχρι σήμερα, η (RED) έχει δημιουργήσει σχεδόν 700 εκατομμύρια δολάρια για το Global Fund, βοηθώντας περισσότερους από 220 εκατομμύρια ανθρώπους. Τα χρήματα που συγκεντρώνονται από τους εταίρους και τις εκστρατείες της (RED) πηγαίνουν απευθείας στην ενίσχυση των συστημάτων υγείας και την υποστήριξη προγραμμάτων που σώζουν ζωές σε κοινότητες που πλήττονται περισσότερο από τις πανδημίες.