Prime: Στο μικροσκόπιο των αρχών το ενεργειακό ποτό του διάσημου Youtuber, Logan Paul

Περιέχει τόση καφεΐνη όση έχουν έξι κουτάκια Coca Cola ή δύο Red Bull αλλά κάνει θραύση στα μικρά παιδιά.
Mike Kemp via Getty Images

Ένα ενεργειακό ποτό που υποστηρίζεται από influencers και έχει κερδίσει δημοτικότητα μεταξύ των παιδιών έχει μπει στο μικροσκόπιο των υγειονομικών αρχών σχετικά με τα δυνητικά επικίνδυνα επίπεδα καφεΐνης του.

Την Κυριακή, ο γερουσιαστής των Δημοκρατικών, Τσαρλς Σούμερ κάλεσε την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) να διερευνήσει τo PRIME, ένα ρόφημα που ιδρύθηκε από τους αστέρες του YouTube, Logan Paul και KSI.

«Ενα από τα πιο ‘’καυτά’’ σύμβολα στάτους για τα παιδιά δεν είναι μια στολή ή ένα παιχνίδι - είναι ένα ποτό», είπε ο Σούμερ. «Αλλά αγοραστές και γονείς προσέξτε, γιατί είναι μια σοβαρή πηγή ανησυχίας για την υγεία των παιδιών, τα οποία στοχεύει τόσο πυρετωδώς».

Peter Dazeley via Getty Images

Υποστηριζόμενο από τους δύο παγκοσμίως γνωστούς Youtubers, το PRIME έκανε άμεσα θραύση όταν κυκλοφόρησε πέρυσι, προκαλώντας μεγάλες ουρές σε παντοπωλεία ενώ υπήρχαν αναφορές ακόμη και για μεταπώληση σε σχολικές αυλές.

Αυτοδιαφιζόμενα ως μηδενικά σε ζάχαρη και vegan, τα κουτάκια σε απόχρωση νέον συγκαταλέγονται σε έναν όλο και μεγαλύτερο αριθμό ενεργειακών ποτών με αυξημένα επίπεδα καφεΐνης. Στην περίπτωση του PRIME, 200 miligram ανά 350 ml, που ισοδυναμούν με περίπου 6 κουτάκια Coca Cola ή σχεδόν δύο Red Bull.

Αυτό οδήγησε σε απαγορεύσεις από ορισμένα σχολεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία, όπου ορισμένοι παιδίατροι προειδοποίησαν για πιθανές επιπτώσεις στην υγεία των μικρών παιδιών, όπως καρδιακά προβλήματα, άγχος και πεπτικά προβλήματα.

via Associated Press

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας, εν τω μεταξύ, υπερασπίστηκαν το προϊόν λέγοντας ότι σαφώς δεν συνιστάται για παιδιά κάτω των 18 ετών. Πωλείται, μάλιστα, ένα ξεχωριστό «αθλητικό» ποτό, γνωστό ως PRIME Hydration, το οποίο δεν περιέχει καθόλου καφεΐνη.

Αλλά στην επιστολή του προς τον FDA, ο Σούμερ επισήμανε ισχυρίστηκε ότι υπάρχει πολύ μικρή διαφορά στο διαδικτυακό μάρκετινγκ μεταξύ των δύο ποτών – που έκανε πολλούς γονείς να πιστέψουν ότι αγόραζαν έναν χυμό για τα παιδιά τους.

Δημοφιλή