Καλλιθέα: Δηλώσεις εμπειρογνώμονα – Πως έχασε τη ζωή της η 13χρονη (Βίντεο)

Τα τρία είναι τα κρίσιμα σημεία που θα πρέπει να διερευνηθούν.
Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου
Eurokinissi

Βίντεο – ντοκουμέντο, έχει καταγράψει την πορεία του κίτρινου αυτοκινήτου στο συγκλονιστικό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην Καλλιθέα, με αποτέλεσμα ένα 13χρονο κορίτσι να χάσει τη ζωή του.

Όπως προκύπτει, το κίτρινο αυτοκίνητο κινείται επί της λεωφόρου Θησέως στο ρεύμα προς παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος. Έρχεται δηλαδή από το κέντρο της Αθήνας και κατεβαίνει. Φαίνεται να κινείται στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας.

Το βίντεο είναι από το ένα περίπτερο το οποίο βρίσκεται στο ακριβώς αντίθετο ρεύμα, ακριβώς δηλαδή από απέναντι. Η κάμερα καταγράφει την πορεία του αυτοκινήτου προτού παρασύρει το 13χρονο κορίτσι.

Οι αξιωματικοί της Τροχαίας, βρίσκονται από χθες στο σημείο και συλλέγουν βίντεο για να καταλάβουν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το συγκεκριμένο δυστύχημα. Επίσης το αυτοκίνητο φαίνεται να είχε μεγαλύτερη ταχύτητα από την επιτρεπόμενη σε μια κατοικημένη περιοχή. Ένα ζήτημα που πρέπει επίσης να κληθούν να απαντήσουν οι αξιωματικοί της Τροχαίας που κάνουν και την προανάκριση, είναι αν το 13χρονο κορίτσι περνούσε από τη διάβαση των πεζών ή από κάποιο άλλο σημείο.

Ο Π. Μαδιάς, μηχανολόγος, μηχανικός, ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, δήλωσε μεταξύ άλλων, πως:

«Τρία είναι τα κρίσιμα σημεία που θα πρέπει να διερευνηθούν. Το πρώτο είναι η ταχύτητα. Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση ότι το ζημιογόνο όχημα δεν εκινείτο τουλάχιστον με την ταχύτητα του υφιστάμενου καθεστώτος σηματοδότησης στο ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, ήτοι των 50 χιλιομέτρων την ώρα. Εκινείτο θα έλεγα, τουλάχιστον στο διπλάσιο των 50 χιλιομέτρων»

Το δεύτερο είναι να εξεταστεί και να διερευνηθεί το πιο κρίσιμο σημείο εάν πράγματι περνούσε με πράσινο σηματοδότη το αυτοκίνητο και το τρίτο και πλέον το πιο χρήσιμο είναι εάν η διάβαση του παιδιού γινόταν γινόταν πάνω στη διάβαση πεζών ή σε κοντινή απόσταση από αυτή. Όμως, λαμβάνοντας υπόψη την τελική θέση του παιδιού, το βέλος εκτίναξης από τη διάβαση πεζών που ήταν ακριβώς 30 μέτρα το μετρήσαμε».

«Είναι λογικό το παιδί να περνούσε πάνω ακριβώς στη διάβαση και να εκτινάχθηκε από μία πολλαπλάσια μάζα όπως είναι το αυτοκίνητο, έναντι του σωματότυπου του παιδιού που είναι πάρα πολύ ελαφρύτερο».

Ακολούθως ο κ. Μαδιάς αναφέρθηκε στη σήμανση και τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στο σημείο, λέγοντας:

«Όμως ένα άλλο σημείο, πάρα πολύ επικίνδυνο που διαπιστώσαμε αυτή τη στιγμή, είναι ότι τα αυτοκίνητα που κινούνται από της Σπάρτης κάθετα προς τη λεωφόρο Θησέως ανοίγει το πράσινο γι’ αυτά καραμπινάτο πράσινο για τα οχήματα, δεν υποψιάζεται ο οδηγός ότι ταυτόχρονα στην κάθοδο από Αθήνα προς την παραλία υπάρχει καραμπινάτο πράσινο και για τον πεζό. Τελευταία στιγμή βλέπει το παλλόμενο βέλος προς τα αριστερά».

«Γιατί το βέλος αυτό το κίτρινο το παλλόμενο το δείχνει την τελευταία στιγμή τον κίνδυνο και του λέει ”Πρόσεχε γιατί περνάει ο πεζός” την τελευταία στιγμή το αντιλαμβάνεται αυτό. Την τελευταία στιγμή αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να μειώσουν ταχύτητα βλέποντας το παλλόμενο προς τα κάτω».

«Θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι χθες που ήρθα γύρω στις 6.30 στο σημείο, στις 8.30 ήρθε ένας τεχνικός και μόλις σε δύο λεπτά χρειάστηκε για να επισκευάσει το πεζοφάρο στην άνοδο επί της λεωφόρου Θησέως στην άνοδο από παραλία προς Αθήνα, ήταν χαλασμένο το φανάρι, κατά τη στιγμή του συμβάντος, όπως και τα δύο τα πεζοφάναρα από τη μία και από την άλλη μεριά της οδού Σπάρτης με τη συμβολή της επί της λεωφόρου Θησέως ήταν χαλασμένα».

«Και τα δύο επισκευάστηκαν. Χρειάστηκαν μόνο δύο λεπτά όμως όλοι οι περίοικοι το πρωί χθες μου είπαν ακόμη και σήμερα που βρήκα κόσμο και τα δύο τα πεζοδρόμια και στη Θησέως και στη Λεωφόρο και στη Σπάρτης ήταν χαλασμένα εδώ και δέκα μέρες. Χρειάστηκε μόνο δύο λεπτά για να επισκευαστούν, γιατί δεν ερχόταν ο υπεύθυνος συντήρησης να κάνει τη συντήρηση; Άρα πρέπει στη χώρα μας να θρηνούμε θύματα και μετά να επισκευάζουμε κάποια πράγματα που είναι πάρα πολύ επικίνδυνα. Αυτό είναι ντροπή».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοφιλή