22ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ
05/11/2019 13:45 EET | Updated 05/11/2019 15:22 EET

Γιατί το Facebook γίνεται FACEBOOK

Ο λόγος που η εταιρεία ξαφνικά αλλάζει το λογότυπό της σε κεφαλαία.

coffeekai via Getty Images

Το Facebook εισάγει νέο λογότυπο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, σε μια προσπάθεια να διαχωρίσει την εταιρεία από την εφαρμογή και την ιστοσελίδα της.

Το Instagram και το WhatsApp είναι μεταξύ των υπηρεσιών που θα φέρουν το νέο σήμα FACEBOOK τις επόμενες εβδομάδες. Η κύρια εφαρμογή και ο ιστότοπος του Facebook θα διατηρήσουν το υπάρχον εμπορικό σήμα.

Το νέο λογότυπο είναι με κεφαλαία γράμματα έτσι ώστε να ξεχωρίζουν τα προϊόντα από την εφαρμογή της εταιρείας.

Επιπλέον, η επωνυμία εμφανίζεται σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το προϊόν που αντιπροσωπεύει. Για παράδειγμα, θα έχει πράσινους χαρακτήρες στο WhatsApp.

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Facebook, Αντόνιο Λούσιο, δήλωσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες δημιουργούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Αυτή η αλλαγή εμπορικού σήματος είναι ένας τρόπος για να επικοινωνήσουμε καλύτερα τη δομή ιδιοκτησίας μας με τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας».

Η γερουσιαστής των ΗΠΑ, Ελίζαμπεθ Γουόρεν, δήλωσε πρόσφατα ότι θέλει να διαλύσει τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook, την Amazon και το Google και να τις θέσει σε αυστηρότερες ρυθμίσεις.

Το σχέδιο αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως μια απάντηση του Facebook στη Γουόρεν, παρόλο που η ίδια - μέσω Facebook - δήλωσε: «Το Facebook μπορεί να επαναπροσδιορίσει όλα όσα θέλει, αλλά δεν μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι είναι υπερβολικά μεγάλο και ισχυρό. Ηρθε η ώρα να ενοχληθούν οι τεχνολογικοί κολοσσοί».

Πηγή: BBC