diacheirise

Τι φέρεται να δήλωσε σε πρώην συνεργάτες επί προεδρίας του.
Πώς θα αισθανθούμε καλύτερα - Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί.
Αξιολογείται η υποστήριξη προς Ελλάδα και Ιταλία.
Προβληματισμό για την στασιμότητα της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων και αγωνία για ενδεχόμενη
Τι είναι το Waste4Think και ποιοι οι στόχοι του
Ταξιδεύοντας οκτώ ώρες από την πρωτεύουσα της Ουγκάντα, την Καμπάλα, θα συναντήσει κανείς το Bidi Bidi, ένα χωριό που από
Η πρωθυπουργός της Βρετανίας Τερέζα Μέι ζήτησε σήμερα «συγγνώμη» για τον τρόπο με τον οποίο οι αρχές προσπάθησαν αρχικά να
Η ερώτηση, όμως, που τίθεται είναι απλή: Οι εκλογές δεν είναι εκείνες που κρίνουν τις πράξεις των κυβερνώντων; Δεν κρίθηκε; Οι αντιδράσεις του κόσμου δεν είναι εκείνες που καθορίζουν μερικές φορές τις εξελίξεις; Αφού δεν υπάρχουν αντιδράσεις, γιατί να νιώσει ότι πρέπει κάτι να αλλάξει; Όσον αφορά στις εκλογές, αυτές, όπως όλοι γνωρίζουμε, διεξήχθησαν τον Σεπτέμβριο του 2015, εννιά μήνες μετά τον εκλογικό του θρίαμβο, με τις δυνάμεις του συσπειρωμένες και χωρίς τα αιματηρά μέτρα του μνημονίου να έχουν πάρει σάρκα και οστά. Οι μηδαμινές αντιδράσεις του κόσμου προφανώς οφείλονται στην «κούραση» όχι απλά των μέτρων του μνημονίου, αλλά στην κούραση από τις κούφιες υποσχέσεις, με προεξάρχοντα τον σημερινό πρωθυπουργό.
Μια πασίγνωστη φράση του Winston Churchill λέει πως επιτυχία είναι η δυνατότητα να πηγαίνεις από τη μια αποτυχία στην άλλη χωρίς να χάνεις τον ενθουσιασμό σου. Ειδωμένη υπό αυτό το πρίσμα, η αποτυχία είναι συχνά κάτι χρήσιμο, αν όχι θετικό. Σημαίνει πως δοκιμάζεις, τολμάς και πορεύεσαι προς τους στόχους που έχεις θέσει. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνον σε εσένα. Είναι, μάλλον, ο κανόνας -κι ας μην ακούμε συχνά γι΄αυτό. Όσο πιο γρήγορα ενστερνιστείς αυτήν τη θεώρηση, τόσο πιο λίγο θα σε επηρεάσει η δυσκολία.
Η φήμη είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης. Χωρίς υπερβολή. Γιατί όμως; Μα φυσικά επειδή καθορίζει τις πωλήσεις, το καταναλωτικό κοινό, την πορεία της εταιρείας εν γένει.  Από τη φήμη εξαρτώνται όλα τα στοιχεία που αφορούν την εταιρεία. Τα στάδια της φήμης είναι τα εξής: α) δημιουργία: όταν η εταιρεία ξεκινά από το μηδέν και «χτίζει» το όνομά της, β) διατήρηση: όταν η εταιρική φήμη είναι θετική/καλή, χρειάζεται συνεχής προσπάθεια να διατηρηθεί σε αυτήν την κατάσταση, γ) αποκατάσταση: όταν η εταιρική φήμη έχει πληγεί από κάποια κρίση, είναι αναγκαίο να γίνουν ενέργειες ώστε να βελτιωθεί.