Google Search

Πριν από λίγες ημέρες η Google παρουσίασε το σχέδιό της για μια νέα εφαρμογή, η οποία θα διευκολύνει την αναζήτηση στο ίντερνετ
Η Google δε σταματάει να διαφοροποιεί τον αλγόριθμο και τις τεχνικές της ούτε φέτος. Και γιατί να μείνει στάσιμη αφού πλέον χειρίζεται 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα. Θέλοντας να προσδώσει ποιότητα και συνάφεια η διάσημη μηχανή αναζήτησης ενσωμάτωσε πλήρως αποτελέσματα από τους Χάρτες μέσα στην πρώτη σελίδα των κλασικών οργανικών αποτελεσμάτων. Προφανώς αυτό δε συνέβη μέσα σε μια μέρα αλλά σταδιακά και έπειτα από πολλά τεστ. Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο το 30% των αναζητήσεων να ενεργοποιούν αποτελέσματα του Google Maps.
Το πρώτο πράγμα που κάνει κάποιος όταν θέλει να οργανώσει το επόμενο ταξίδι του είναι να μπει στο Google και να αρχίσει να
Η αναζήτηση μέσω του Google search αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ενασχόλησης με το Internet. Σκεφτείτε πόσες φορές μας έχει σώσει τα τελευταία χρόνια, προβάλλοντάς μας μόνο σχετικά και υψηλής ποιότητας αποτελέσματα. Μάλιστα η νέα γενιά έχει αυξήσει το χρόνο παραμονής στη σελίδα αποτελεσμάτων από 10-12 σε 12-17 δευτερόλεπτα. Οι παλιοί συνήθιζαν να πληκτρολογούν απευθείας τη διεύθυνση που θέλαν παρακάμπτοντας αρκετές φορές τις μηχανές αναζήτησης. Οι νέοι όμως όχι μόνο έχουν ως σημείο εκκίνησης το Google αλλά το χρησιμοποιούν για να κάνουν τις επισκέψεις τους στα site, πληκτρολογώντας τη λέξη facebook για παράδειγμα αντί να εισέλθουν απευθείας στο www.facebook.com.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως ο κόσμος προτιμά τα οργανικά αποτελέσματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα το πρώτο οργανικό αποτέλεσμα σε σχέση με το πρώτο διαφημιζόμενο. Όπως είδαμε το 90% των κλικ προέρχονται από τη πρώτη σελίδα με ένα μέσο όρο για το πρώτο αποτέλεσμα να είναι στο 30%. Αντιθέτως το πρώτο διαφημιζόμενο συγκεντρώνει κατά μέσο όρο περίπου 3%. Δηλαδή 3 στους 100 θα πατήσουν στη καλύτερη διαφήμιση ενώ 30 στους 100 στο πρώτο οργανικό αποτέλεσμα.
Το Twitter υπέγραψε συμφωνία με τον κολοσσό του Διαδικτύου Google που θα επιτρέψει την "αύξηση της προσέλευσης" χρηστών στο