ugeia

Χωρίς χρέωση με πρωτοβουλία της ομάδας "Θαλλώ" και της Ελληνικής Πρωτοβουλία Ενάντια στην Νόσο Αλτσχάιμερ.
Και μείωση των καθημερινών και περιστασιακών καπνιστών κατά 24% και 38%. Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Τα εννέα λαχανικά που μπορούν να μας δώσουν την πρωτεΐνη που χρειαζόμαστε.
Πολλοί ειδικοί λένε ότι «το να καθόμαστε είναι η νέα μορφή καπνίσματος» αλλά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει.
Έρευνα υπολογίζει πως η υγεία του πλανήτη ταυτίζεται με την υγεία των ανθρώπων. Αρκεί να τηρηθεί η Συμφωνία του Παρισιού.
Ας δώσουμε προσοχή σε συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν ξυπνάμε. Τι πρέπει να κάνουμε και τι να αποφύγουμε στην πρωινή μας ρουτίνα.
Όσον αφορά το βάρος και την υγεία γενικότερα, τι και πόσο τρώμε είναι πιο σημαντικό από ό, τι την ώρα που τρώμε.
Πολλές συνήθειες διατροφής και τρόπου ζωής μπορούν να μας βοηθήσουν να χτίσουμε δυνατά οστά και να τα διατηρήσουμε.
«Πρόκειται για ένα ταξίδι που απαιτεί υπομονή, εκπαίδευση και συνέπεια για την επίτευξη βιώσιμων αποτελεσμάτων».