Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Θέμα παραίτησης του Άδωνι Γεωργιάδη θέτουν κυβερνητικοί κύκλοι με αφορμή τις αποκαλύψεις για την κατά παραγγελία της Novartis νομοθέτηση από τον πρ. υπουργό Υγείας.

«Εάν του είχε απομείνει ίχνος αξιοπρέπειας, θα έπρεπε να έχει ήδη υποβάλει την παραίτησή του» υπογραμμίζουν και προσθέτουν: «όσο για τον Κ. Μητσοτάκη, με την πολυήμερη σιωπή του επιβεβαιώνει πως δεν είναι τίποτε άλλο παρά υποχείριο του αντιπροέδρου της ΝΔ».

Advertisement
Advertisement

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αύριο, Τρίτη, παραχωρεί συνέντευξη Τύπου και θα προχωρήσει σε αποκαλύψεις για το ΚΕΕΛΠΝΟ.