Η Ελλάδα πρέπει να αναδειχθεί σε ενεργειακό κόμβο για την Ευρώπη, αξιοποιώντας τη γεωγραφική της θέση. Από την άλλη, πρέπει να επιδιώξει τη μέγιστη δυνατή ενεργειακή αυτονομία με ίδια μέσα.