LIFE
07/04/2015 05:22 EEST

Μήπως σας λείπει ύπνος; Διαβάστε ποια είναι τα σημάδια

Shutterstock / Sakonboon Sansri

Μπορεί να νομίζετε ότι 5 ώρες είναι ύπνου σας φτάνουν και σας περισσεύουν, αλλά μήπως στην πραγματικότητα σας λείπει ύπνος; Εάν ναι, θα αναγνωρίσετε ένα ή και περισσότερα από τα παρακάτω σημάδια.

Ανοιγοκλείνετε το στυλό και χτυπάτε ρυθμικά τα πόδια σας

Τι συμβαίνει: Όταν κουνάτε τους μυς σας, δίνετε σήμα στον εγκέφαλό σας να μείνει σε εγρήγορση, οπότε εάν νιώθετε ανήσυχοι και ότι δεν μπορείτε να σταθείτε ακίνητοι ούτε λεπτό, μπορεί να είναι σημάδι ότι προσπαθείτε να διατηρήσετε τον εγκέφαλό σας ξύπνιο.

Δυσκολεύεστε να κρατήσετε τον καφέ σας, να περάσετε από την πόρτα και να κρατήσετε την ισορροπία σας

Τι συμβαίνει: Ο συνδυασμός απλών κινήσεων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα είναι ένα απλό τεστ που μπορείτε να κάνετε για να δείτε σε τι επίπεδο βρίσκονται οι ψυχοκινητικές σας ικανότητες και ο συντονισμός σας, δύο στοιχεία που συνδέονται άμεσα με την έλλειψη ύπνου.

Δυσκολεύεστε να συμπεριφερθείτε κόσμια

Τι συμβαίνει: Ο εγκέφαλός σας δυσκολεύεται να σας στείλει μήνυμα σχετικά με το πως να συμπεριφερθείτε, οπότε είστε εκτεθειμένοι σε κάθε ερέθισμα που έρχεται από το περιβάλλον σας. Ο ήλιος είναι πολύ φωτεινός και χαρούμενος, ο καφές έχει τόσο ωραία γεύση και η γάτα που ρίχνει κάτω τα δημητριακά είναι πολύ αστεία.

...Και την υπόλοιπη μέρα ζεσταίνεστε και νιώθετε συναισθηματική πίεση

Τι συμβαίνει: Συνάδελφοι, σύντροφοι, σύζυγοι και φίλοι προσοχή! Η αποδυνάμωση του σημείου του προμετωπιαίου λοβού του εγκεφάλου μπορεί να σας δημιουργήσει δυσκολία στο να ελέγχετε και να εκφράζετε τα συναισθήματά σας. Για παράδειγμα, εάν κάποιος σας ασκήσει κριτική για οτιδήποτε, μπορεί να ταραχτείτε περισσότερο από συνήθως και μπορεί να πείτε κάτι που αργότερα θα μετανιώσετε.

Αναζητάτε υδατάνθρακες

Τι συμβαίνει: Έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και μία μέρα με λιγότερο ύπνο μπορεί να οδηγήσει τον οργανισμό στην αναζήτηση εύκολης και γρήγορης ενέργειας, όπως αυτή που υπάρχει σε ένα κέικ ή στα μακαρόνια.

Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε από τις 21:30

Τι συμβαίνει: Συχνά, οι άνθρωποι που τους λείπει ύπνος προσπαθούν να πάνε για ύπνο νωρίς, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, αφού καταλήγουν να στριφογυρίζουν στο κρεβάτι και να ξυπνάνε (πάλι) με λίγες ώρες ύπνου.