LIFE
10/07/2015 06:07 EEST | Updated 14/07/2015 17:01 EEST

23 πράγματα που είναι καλύτερα από ένα Like στο Facebook

Cassandra Hubbart, AOL

Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, ένα like στο Facebook μπορεί να μας ανεβάσει τη διάθεση, ενώ η απουσία του να μας ρίξει σε βαριά κατάθλιψη.

Ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι αυτή η εξάρτηση μπορεί να οφείλεται στην ανθρώπινη ανάγκη για άμεση αναγνώριση. Άλλωστε, ο εγκέφαλός μας αντιδρά, όταν περιμένει την ανταμοιβή (η οποία σε αυτή την περίπτωση έρχεται από το Facebook ή Instagram). Πέρα από τους ερευνητές, όποιοσδήποτε έχει λογαριασμό στα συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντιλαμβάνεται αυτό το φαινόμενο. Έρευνα που έγινε το 2014 έδειξε ότι το 62% των ενηλίκων νιώθουν καλύτερα για τον εαυτό τους όταν ο κοινωνικός τους περίγυρος αντιδρά θετικά σε κάτι που έχουν ποστάρει.

Επειδή, όμως, δεν χρειάζεται να εξαρτόμαστε από ένα like για να νιώσουμε καλύτερα, βρήκαμε 23 εναλλακτικές που μπορούν να σας φτιάξουν τη διάθεση και δεν έχουν καμία σχέση με το ίντερνετ!

1. Το τρέξιμο. Μία λέξη μόνο θα σας πω: ενδορφίνες! Είναι οι ορμόνες που απελευθερώνονται όταν αθλούμαστε και ευθύνονται για την καλή διάθεση.

2. Ο ύπνος. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν χάνουμε έστω και λίγο από τον πολύτιμο ύπνο μας, τα επίπεδα του άγχους αυξάνονται.

3. Τα χάδια στον σκύλο. Ή στην γάτα σας ή σε όποιο κατοικίδιο κι αν έχετε, αφού οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα κατοικίδια αυξάνουν το αίσθημα της ευτυχίας.

4. Ένα μασάζ. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσει το μυαλό και το σώμα σας.

5. Ένας περίπατος. Μία βόλτα στο πάρκο και το πράσινο είναι σίγουρα καλύτερη από μία περιήγηση στο ίντερνετ. Ακόμα και μερικά λεπτά περπάτημα, μπορούν να μειώσουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

6. Το γέλιο. Λένε ότι το γέλιο είναι το καλύτερο γιατρικό και όχι άδικα, αφού έρευνες έχουν δείξει ότι μειώνει το άγχος και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

7. Ένα γευστικό γεύμα. Κακά τα ψέματα, ένα λαχταριστό πιάτο με φαγητό μας φτιάχνει πάντοτε τη διάθεση.

8. Ένα καλό βιβλίο. Εκτός από τη δυνατότητα που δίνουν τα βιβλία, να ξεφύγει κανείς από την πραγματικότητα και να ταξιδέψει σε άλλους κόσμους, το διάβασμα μειώνει το στρες, βοηθά στον ύπνο και ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

9. Ένα ζεστό μπάνιο. Υπάρχει τίποτα πιο χαλαρωτικό;

10. Η παρέα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους. Η διαπροσωπική επαφή δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με την διαδικτυακή.

11. Το ψήσιμο γλυκών. Ακόμα κι αν δεν σας αρέσει η μαγειρική, ένα πέρασμα από την κουζίνα που και που θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.

12. Οι τρυφερές στιγμές με το άλλο σας μισό. Δεν χρειάζεται να είστε συνέχεια μέσα στα μέλια, αλλά χρειάζεται κι αυτό.

13. Ο χορός. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο χορός μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση και βοηθά στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς. Μη φοβηθείτε να πατήσετε το πόδι σας στην πίστα, ακόμα κι αν η πίστα είναι το μπάνιο ή το σαλόνι σας.

14. Η οργάνωση των διακοπών. Εκτός από τις ίδιες τις διακοπές, ακόμα και η οργάνωσή τους και η ανυπομονησία που κρύβεται πίσω από αυτά τα μελλοντικά σχέδια, βοηθούν ώστε να νιώσουμε καλύτερα.

15. Ένα νέο είδος γυμναστικής. Η γυμναστική αποτελεί έναν φυσικό τρόπο για να φτιάξει η διάθεσή μας, αλλά μερικές φορές η ρουτίνα μπορεί να μας επηρεάσει αρνητικά. Ένα νέο είδος γυμναστικής θα σας δώσει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό.

16. Ένα πολύ όμορφο τραγούδι. Ανεξάρτητα με το γούστο σας στη μουσική, το άκουσμα ενός τραγουδιού που σας αρέσει πολύ θα σας κάνει να νιώσετε όμορφα.

17. Μία υπέροχη θέα. Ψάχνετε να βρείτε έμπνευση; Αντί να ψάχνετε ηλιοβασιλέματα και θάλασσες στο Instagram για να κάνετε like, απολαύστε με τα ίδια σας τα μάτια μία υπέροχη θέα.

18. Γράψτε ένα γράμμα. Έχουμε ξεχάσει πως είναι να γράφει κανείς με μολύβι και χαρτί. Αν το κάνετε, όμως, θα δείτε ότι θα νιώσετε καλύτερα.

19. Κάντε μία έκπληξη σε κάποιον. Οποιαδήποτε κίνηση που προσφέρει χαρά σε κάποιον κάνει κι εμάς τους ίδιους να νιώθουμε καλύτερα για τον εαυτό μας.

20. Ένα ημερολόγιο σκέψεων. Αντί να καταγράφετε τα αρνητικά σας συναισθήματα και τον θυμό σας στο Facebook, προτιμήστε να τα εκφράσετε σε ένα ημερολόγιο σκέψεων, που θα μπορείτε να δείτε μόνο εσείς.

21. Απολαύστε τον καιρό όταν είναι καλός. Πριν έρθει ο χειμώνας και το κρύο, απολαύστε τον ήλιο και τη ζέστη του καλοκαιριού. Η βιταμίνη D κάνει καλό!

22. Οι παλιές φωτογραφίες. Οι αναμνήσεις και η νοσταλγία επιδρούν θετικά στην αισιοδοξία μας.

23. Η συνειδητοποίηση ότι μία μέρα χωρίς κινητό, μπορεί να είναι μία καλή μέρα!