Πανελλαδικές: Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες σε ειδικά και μουσικά μαθήματα και στα αγωνίσματα

Μιχαηλίδου: Από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής τους.
Open Image Modal
Φωτογραφία αρχείου
Eurokinissi

Διαθέσιμες στην ιστοσελίδα  https://results.it.minedu.gov.gr είναι πλέον οι βαθμολογίες των ειδικών και μουσικών μαθημάτων, καθώς και οι βαθμοί επίδοσης στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ, των υποψηφίων  ΓΕΛ και ΕΠΑΛ των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2023.

Επιπλέον, οι υποψήφιοι θα λάβουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα (SMS) στο κινητό τους τηλέφωνο, εφόσον έχουν ήδη υποβάλει σχετική αίτηση.

Να σημειωθεί ότι οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να υπολογίσουν το σύνολο των μορίων τους, μέσω της εφαρμογής «Υπολογισμός Μορίων» (https://markcalc.it.minedu.gov.gr/)  και για τις Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα).

Στο αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν οι Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (ΕΒΕ) που αντιστοιχούν σε κάθε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και θα αρχίσει η ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου.

Μιχαηλίδου: Από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής τους

«Βιβλία παντού από την αρχή της σχολικής χρονιάς, παράλληλα με επάρκεια διδακτικού προσωπικού και παράλληλης στήριξης, εξήγγειλε η νέα υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» για τον προγραμματισμό, την ελάχιστη βάση εισαγωγής και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

«Υπήρχαν αρκετά κενά τα προηγούμενα χρόνια, κενά από βιβλία μέχρι κενά καθηγητών, ιδιαίτερα στη νησιωτική χώρα, ιδιαίτερα στην περιφέρεια. Οπότε είναι μεγάλη η αγωνία η δική μας. Δουλεύουμε από τώρα πολύ σκληρά έτσι ώστε τα παιδιά να λαμβάνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς τις γνώσεις που χρειάζεται με τους κατάλληλους ανθρώπους. Έχουμε μεγάλο προγραμματισμό μπροστά μας ώστε να πάμε ακόμη καλύτερα», είπε η υφυπουργός Παιδείας.

«Η αξιολόγηση είναι ένας θεσμός απολύτως απαραίτητος όχι μόνο για τα σχολεία»

Σε ερώτηση για την αξιολόγηση η Δόμνα Μιχαηλίδου τόνισε ότι «πρόκειται για αναγκαίο μηχανισμό, ειδικά για όποιον υπηρετεί παιδιά, και πρόσθεσε ότι «προφανώς και το σύστημα αξιολόγησης θα αξιολογηθεί έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται καλύτερο. Σήμερα όμως είναι ένα σύστημα με τεκμηριωμένη έκθεση για κάθε εκπαιδευτικό και βέβαια με τη δυνατότητα ένστασης από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό αν θεωρεί ότι έχει κάπου αδικηθεί».

Αυτή την τετραετία ξεκινούμε με προτεραιοποίηση σε δημόσιους λειτουργούς, με βάση τον δημοσιονομικό χώρο, ενώ ήδη έχουν προσληφθεί εκπαιδευτικοί σε μόνιμες θέσεις, που ήταν πολύ σημαντικό, πρόσθεσε η υφυπουργός Παιδείας.

«Τα πάντα αξιολογούνται και το θέμα είναι αξιολογώντας κάτι να το κάνεις συνεχώς καλύτερο, είπε η κ. Μιχαηλίδου για την ελάχιστη βάση εισαγωγής.

« Έγινε μια ουσιαστική προσαρμογή τη δεύτερη χρονιά, και τώρα από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής τους και οι περισσότερες από τις 50 την μείωσαν και την άλλαξαν προς τα κάτω. Εμείς θέλουμε τα παιδιά να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο, θέλουμε να μην υπάρχουν κενές θέσεις, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να μπορούν και τα ίδια τα πανεπιστήμια να μπορούν να θέτουν μια ελάχιστη βάση».

«Οι κοινωνίες εξελίσσονται και μαζί με την εξέλιξη των κοινωνιών κανένας συμπολίτης δεν μένει πίσω. Και γι αυτό ακριβώς έκανε και αυτή τη δήλωση ο πρωθυπουργός. Και στο εύρος και στον χρόνο που ίδιος αποφασίσει θα μπούμε κι εμείς στις χώρες της υπόλοιπης Δυτικής Ευρώπης που αναγνωρίζουν ότι αυτό το δικαίωμα στα ομόφυλα ζευγάρια», είπε τέλος, η κ. Μιχαηλίδου απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΕΡΤ