Απευθείας πωλήσεις ξεκινά ό όμιλος BMW

Τα καταστήματα λιανικής, οι έμποροι θα λειτουργούν μόνο ως προσωπική διεπαφή με τον πελάτη.
.
.
.

Αλλάζει το τοπίο στον χώρο του αυτοκινήτου, όσον αφορά τον τρόπο παραγγελίας.

Η Tesla πρώτη ξεκίνησε να λαμβάνει παραγγελίες μέσω διαδικτύου, χωρίς να διαθέτει καταστήματα πωλήσεων. Στην πορεία άνοιξε ορισμένα, απλά για να λειτουργούν ως εκθέσεις.

Η Ford συνέχισε σε αυτά τα χνάρια με ένα μικρό πρόγραμμα, και έρχεται τώρα ο όμιλος BMW να ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει την ανάπτυξη του μοντέλου απευθείας πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη από την 1η Ιανουαρίου 2024, αρχίζοντας με την MINI σε τρεις χώρες: Ιταλία, Πολωνία και Σουηδία. Η μετάβαση για την BMW θα γίνει από το 2026.

Το σχέδιο αυτό, εγκεκριμένο από τους συνεργάτες λιανικής σε όλη την Ευρώπη, με συμβάσεις agency υπογεγραμμένες από το 100% των εμπόρων MINI, θέλει τους εμπόρους να εξακολουθούν να λειτουργούν ως προσωπική διεπαφή με τον πελάτη και να κερδίζουν σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν αυτοκίνητο. Οι τυποποιημένες τιμές σε εθνικό επίπεδο θα αυξήσουν τη διαφάνεια των τιμών για τους πελάτες

Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς - και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο. Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ - καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής.

Σύμφωνα με στελέχη του ομίλου: «Ο στόχος του νέου μας μοντέλου πωλήσεων είναι ξεκάθαρα να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών μας και να προσφέρει την καλύτερη premium εμπειρία πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία».

Όταν το νέο μοντέλο πωλήσεων τεθεί σε εφαρμογή, το BMW Group θα συνεχίσει να βασίζεται στο υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ως εταιρεία ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του: την εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων. Το BMW Group αναμένει ότι η ζήτηση για προσωπική επαφή με τον πελάτη θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με τους εμπόρους λιανικής να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.

Από σήμερα, οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, τη Σουηδία και την Πολωνία μπορούν να κάνουν χρήση των online προπαραγγελιών για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman στο πλαίσιο του νέου μοντέλου πωλήσεων.

Δημοφιλή