Chanel: Μετακόμιση από το επικό Grand Palais στο νάιτ κλαμπ των '60's, Castel

Μοντέλα στροβιλίζονται στη σκάλα του παριζιάνικου νάιτ κλαμπ με ρούχα λες κι από τις πλαγιές ενός χιονοδρομικού κέντρου.
Από την επίδειξη του οίκου Chanel για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα 2021/22
Instagram / chanelofficial
Από την επίδειξη του οίκου Chanel για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα 2021/22

Μετά από χρόνια επικών θεαμάτων της Chanel στο τεράστιο Grand Palais, που τώρα είναι κλειστό για ανακαίνιση, η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου θεώρησε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για μια εντελώς διαφορετική ατμόσφαιρα για να παρουσιάσει την παιχνιδιάρικη συλλογή της Coco Neige.

«Αυτή η κολεξιόν είναι μείγμα δύο επιρροών. Η ατμόσφαιρα των διακοπών για σκι, την οποία λατρεύω, και μια κάποια ιδέα παριζιάνικου cool chic, από τη δεκαετία του 1970 έως σήμερα». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε την κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2021 του ιστορικού οίκου Chanel, η Βιρζινί Βιάρ - γιατί περί αυτής ο λόγος.

Μοντέλα στροβιλίζονται στη σκάλα ενός παριζιάνικου νάιτ κλαμπ φορώντας ρούχα που λες και έχουν έρθει από τις πλαγιές ενός χιονοδρομικού κέντρου· τι άλλο θα μπορούσε να εικονοποιήσει καλύτερα τη δήλωση της Βιάρ «μου αρέσουν οι αντιθέσεις»; Το σκηνικό είναι στου Castel, το θρυλικό νάιτ κλαμπ της δεκαετίας του 1960, με συχνούς θαμώνες τον Ζαν-Πιερ Κασέλ, τον Μικ Τζάγκερ, τη Φρασουάζ Αρντί και τη Σαγκάν.

Η Βιάρ χρησιμοποίησε τις αίθουσες και τη σπειροειδή κλίμακα του κλαμπ για να φέρει στη μνήμη μια παλιάς σχολής ομάδα μοντέλων που αλλάζουν ρούχα και σκηνοθετούν μικρά αυτοσχέδια show, εμπνευσμένα εν μέρει από τα show του Καρλ Λάγκερφελντ για τον οίκο Chloé, τη δεκαετία του 1970. Η Βιάρ δεν ήταν παρούσα εκεί, άρα εδώ παρούσα είναι η νοσταλγία της. Και μια νοσταλγία για μια νέα γενιά μεγαλύτερων επιτυχιών του Chanel, εκείνων που δημιούργησε ο Λάγκερφελντ και όχι εκείνων που δημιούργησε η Κοκό Σανέλ (κάποιες από τις κρεασιόν είναι ευθείες αναφορές στην κολεξιόν του Καρλ για τις όμορφες στα χιονοδρομικά A/W 1994).

Η κολεξιόν που σχεδίασε η Βιάρ ανέδειξε επίσης – όπως είχε κάνει και ο Λάγκερφελντ πριν από 27 χρόνια – την ευελιξία και νεανικότητα των ιδεών που γέννησε το μυαλό της Κοκό Σανέλ. Οι δίχρωμες μπότες, εδώ επανεπινοήθηκαν. Οι τσάντες σμικρύνθηκαν, έγιναν minaudières (τσάντες-φάκελοι) που τα μοντέλα φορούσαν ως μακριά κολιέ. Και η Βιάρ τράβηξε προς τα κάτω το σακάκι της Σανέλ και το έκανε ελαφριά παλτά, στα οποία έχει σηκώσει τους ώμους με την άνεση ενός πενιουάρ.

ΠΗΓΗ: vogue.com, ΑΠΕ