Διατηρήστε την φόρμα σας με 3 απλά tips

Απλά πράγματα
Αυτή η δημοσίευση αναρτήθηκε στην κλειστή πλέον Πλατφόρμα Αρθρογράφου Huffpost. Οι συνεργάτες αρθρογράφοι έχουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και αναρτούσαν δημοσιεύσεις ελεύθερα στον ιστότοπό μας. Εάν θεωρείτε πως πρέπει να επισημάνετε αυτήν την καταχώριση ως καταχρηστική, στείλτε μας ένα e-mail.
A beautiful woman with red hair in a green dress lies in the autumnal foliage of a ginkgo tree. Copy space for design.
A beautiful woman with red hair in a green dress lies in the autumnal foliage of a ginkgo tree. Copy space for design.

Το φθινόπωρο είναι η κατάλληλη εποχή για νέα ξεκινήματα. Το να ξαναβρούμε την φόρμα μας και να νιώθουμε καλά με το σώμα μας, δεν είναι τόσο δύσκολο. Αρκούν 3 απλά tips για να διατηρήσουμε το φυσιολογικό βάρος μας ή να επανέλθουμε σε αυτό, χωρίς να παιδευτούμε.

Δυο-δυο

Αν αποφασίσατε να κάνετε μια πιο υγιεινή στροφή στη διατροφή σας, προσπαθήστε να παρασύρετε και την κολλητή σας ή το σύντροφό σας. Με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειαστεί πλέον να μαγειρεύετε δύο διαφορετικά φαγητά στο σπίτι, αλλά και δεν θα υπομένετε τα παράπονα της φίλης σας όταν της προτείνετε, αντί για τηγανητές πατάτες, να παραγγείλετε ψητά λαχανικά στο εστιατόριο.

Μακριά από πειρασμούς

Αντικαταστήστε τα πιάτα στο σπίτι σας με μικρότερα, ώστε να το ξανασκεφτείτε προτού τα γεμίσετε για δεύτερη φορά. Ή, αφού σερβιριστείτε ένα κομμάτι παστίτσιο, σκεπάστε αμέσως το ταψί με αλουμινόχαρτο και κρύψτε το στο ψυγείο. Αν βαριέστε να ξεφλουδίζετε φρούτα, αντί για μήλα και ροδάκινα, αγοράστε μπανάνες και σταφύλια. Αν πλήττετε θανάσιμα να πλένετε και να κόβετε λαχανικά, κάντε την προεργασία μόλις τα αγοράσετε. Ζεματίστε τα, αν χρειαστεί, και τοποθετήστε τα στο ψυγείο ώστε να είναι διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή πεινάσετε.

Αλλάξτε συνήθειες

Αν κάθε φορά που περνάτε μπροστά από ένα συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο σας ανοίγει η όρεξη για γαλακτομπούρεκο, αλλάξτε διαδρομή. Αν αγοράζετε πάντα ποπκόρν στον κινηματογράφο, την επόμενη φορά αντισταθείτε.