Δίνει διαπιστευτήρια η νέα Mercedes-AMG SL 43

Με καινοτόμο τεχνολογία κινητήρων καθώς χρησιμοποιείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων κατευθείαν από τη F1.
[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
Mercedes-Benz AG – Communicati

Μετά τις δύο εκδόσεις με κινητήρες V8, η Mercedes-AMG παρουσιάζει και στη χώρα μας την SL 43, η οποία εφοδιάζεται με εν σειρά τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0lt.

Μάλιστα, για πρώτη φορά χρησιμοποιείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων σε αυτοκίνητο παραγωγής, τεχνολογία δανεισμένη από τη Formula 1, καθώς το σύστημα της SL 43 έχει προκύψει από αυτό που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιείται με επιτυχία από την ομάδα Mercedes-AMG Petronas F1 εδώ και πολλά χρόνια.

Ο στροβιλοσυμπιεστής λειτουργεί μέσω του ηλεκτρικού συστήματος 48 Volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG). Αυτό έχει αποτέλεσμα, η Mercedes-AMG SL 43 να αποδίδει381 ίππους (280 kW) στις 6750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 480 Nm μεταξύ 3250 και 5000 σ.α.λ., συν την πρόσθετη ισχύ των 14 ίππων (10 kW) που παρέχει στιγμιαία η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης.

Σημειώνεται ότι η δεύτερη γενιά RSG λειτουργεί και ως ήπιο υβριδικό σύστημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48 Volt, το οποίο, εκτός από την προσωρινή αύξηση ισχύος, επιτρέπει λειτουργίες όπως η ελεύθερη κύλιση και η ανάκτηση ενέργειας για μέγιστη αποδοτικότητα. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία 48 Volt αυξάνει την άνεση, καθώς οι μεταβάσεις ανάμεσα στη λειτουργία start/stop και τη λειτουργία ελεύθερης κύλισης είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.

[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
Mercedes-Benz AG – Communicati

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας, συνδυάζεται για πρώτη φορά με το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (MCT - Multi-Clutch Transmission), με υγρό συμπλέκτη εκκίνησης, που αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής. Μειώνει το βάρος και, λόγω της χαμηλότερης αδράνειας, βελτιστοποιεί την απόκριση στις εντολές του οδηγού με το πεντάλ επιτάχυνσης, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση και τη μεταβολή φορτίου.

Το προσεκτικά βαθμονομημένο λογισμικό εγγυάται εξαιρετικά σύντομους χρόνους αλλαγής και γρήγορα, πολλαπλά κατεβάσματα ταχυτήτων, εφόσον χρειάζεται. Επιπλέον, η ενδιάμεση λειτουργία γκαζιού στα προγράμματα οδήγησης «Sport» και «Sport+» προσφέρει έντονες συγκινήσεις κατά την οδήγηση με αλλαγή ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης η λειτουργία RACE START, η οποία εξασφαλίζει βέλτιστη επιτάχυνση από στάση.

Τούτων δοθέντων, η SL 43 επιταχύνει σε 4,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα στα 275 χλμ./ώρα.

Η νέα SL είναι βασισμένη σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική οχήματος, που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-AMG. Ο νέος σχεδιασμός επιτρέπει μια διαμόρφωση 2+2 καθισμάτων για πρώτη φορά μετά το 1989 (Mercedes SL κατασκευαστική σειρά R129).

Όταν δεν χρησιμοποιούνται τα επιπλέον καθίσματα, εκτείνεται ένα πρόσθετο αλεξήνεμο πίσω από τα πίσω καθίσματα που προστατεύει τους μπροστινούς επιβάτες από ρεύματα στον αυχένα τους. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος και να χωρέσει, για παράδειγμα, μια τσάντα του γκολφ.

Κατασκευασμένο από ελαφρύ αλουμίνιο, το πλαίσιο οχήματος αποτελείται από ένα περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου με αυτοφερόμενη δομή, ενώ ο έξυπνος συνδυασμός υλικών εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ακαμψία με μικρό βάρος.

[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
[Mercedes-AMG SL 43 Roadster | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-Emissionen kombiniert: 214-201 g/km]* Exterieur: Hyperblau metallic; Interieur: Leder Nappa Style kristallweiÃ. // [Mercedes-AMG SL 43 Roadster | fuel consumption combined: 9,4-8,9 l/100 km | CO₂-emissions combined: 214-201 g/km]* exterior: hyperblue metallic; interior: leather nappa style crystal white.
Mercedes-Benz AG – Communicati

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν : αλουμίνιο, μαγνήσιο, συνθετικό υλικό ανθρακονημάτων και χάλυβα, από τον οποίο κατασκευάζεται, για παράδειγμα, το πλαίσιο του παρμπρίζ. Σε συνδυασμό με το σύστημα προστατευτικής μπάρας ανατροπής πίσω από τα πίσω καθίσματα, που αν χρειαστεί εκτείνεται αστραπιαία, λειτουργεί ως προστασία από ανατροπή.

Η εξωτερική σχεδίαση της SL 43 διαφέρει σε επιμέρους λεπτομέρειες από τα δύο οκτακύλινδρα μοντέλα. Διαθέτει ενεργό σύστημα ελέγχου αέρα AIRPANEL που βελτιώνει την αεροδυναμική, όπως και η πτυσσόμενη πίσω αεροτομή που είναι πλήρως ενσωματωμένη στο προφίλ του αυτοκινήτου και αλλάζει θέση ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Λόγω της πιο σπορ τοποθέτησης της νέας SL, επιλέχθηκε μια ηλεκτρική κουκούλα αντί για την προηγούμενη μεταλλική οροφή Vario. Η μείωση του βάρους κατά 21 κιλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους, επιδρούν θετικά στη δυναμική οδήγησης και στο κράτημα στον δρόμο. Το άνοιγμα και κλείσιμο διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα και είναι εφικτό σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, διαθέτει έναν συνδυασμό αναλογικής γεωμετρίας και ψηφιακού κόσμους, και σύστημα infotainment MBUX, με τον σχεδιασμό του κόκπιτ να είναι σαφώς προσανατολισμένος στον οδηγό. Επίσης, η κλίση της οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά από 12 μοίρες έως 32 μοίρες.

Με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, νέο σύστημα σύνθετων φρένων υψηλής απόδοσης AMG εγγυάται άριστες τιμές επιβράδυνσης και έλεγχο ακριβείας. Εντυπωσιάζει με τις σύντομες, προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και έξι προγράμματα οδήγησης και AMG DYNAMICS, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και MBUX, η νέα SL κοστίζει 169.250 ευρώ.