Εντυπωσιακή εκκίνηση του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 από το ΟΑΚΑ

Με πάνω από 60.000 θεατές στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, δόθηκε η εκκίνηση του φετινού αγώνα
Η εκκίνηση του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 από το ΟΑΚΑ
Η εκκίνηση του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 από το ΟΑΚΑ
Δ. Μπαλής

Το γεγονός ότι η υπερειδική διαδρομή ενός Ράλλυ Ακρόπολις έγινε ξανά στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, μετά τις χρονιές 2005 και 2006, από μόνο του δίνει προστιθέμενη αξία στον εθνικό μας αγώνα που βρίσκεται ξανά, από πέρυσι, στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Η αξία αποκτά μεγαλύτερη δυναμική, καθώς το στάδιο φέτος συγκέντρωσε πάνω από 60.000 θεατές, λίγο λιγότερους από το 2005 που το στάδιο ήταν κατάμεστο, ενώ το 2006 ήταν μισογεμάτο.

Από τη φετινή υπερειδική διαδρομή, παρά το πλούσιο αγωνιστικό θέαμα, έλλειψε το κάτι ιδιαίτερο, το κάτι παραπάνω, ένα μουσικοχορευτικό σόου ή κάτι άλλο, που να ξεσηκώσει περισσότερο το κοινό. Καλοί οι παρουσιαστές του αγώνα, ωστόσο το κενό διάστημα μετά των εκκινήσεων των αγωνιστικών, θα μπορούσε να καλυφθεί με μουσική.

Καταχειροκροτήθηκαν ο παραολυμπιονίκης του Τόκιο στα 100 μέτρα, Θανάσης Γκαβέλας, όπως και η διπλή πρωταθλήτρια Ευρώπης φέτος στο βάδην, Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, που κάθισαν στη θέση του συνοδηγού, πριν την εκκίνηση του αγώνα.

Η εκκίνηση του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 από το ΟΑΚΑ
Η εκκίνηση του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 από το ΟΑΚΑ
Δ. Μπαλής

Στο αγωνιστικό σκέλος, άτυχος ήταν ο Αντρέα Μίκελσεν, ο οποίος χτύπησε το Skoda Fabia μετά το άλμα στη ράμπα, και έσπασε την ανάρτηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι 4 Hyundai i20 έκαναν τους τέσσερις πρώτους χρόνους, με το ένα από αυτά, του Σούνινεν, που έκανε τον δεύτερο χρόνο, να είναι της δεύτερης κατηγορίας WRC2.

Ως προς τους χρόνους, τον καλύτερο όλων έκανε ο Τιερί Νεβίλ, με 1’.58’’.4, με ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω του ο Σούνινεν, με 1 δευτερόλεπτο πίσω ο Σόρντο και με 1’’.1 ακολούθησε ο Τάνακ, ο οποίος μαζί με τον Λεμπ που έκανε τον έκτο χρόνο οδηγώντας ένα Ford Puma Rally1, βγήκαν από τα αυτοκίνητα, χαιρέτισαν τον κόσμο και καταχειροκροτήθηκαν.

Ταχύτερος Ελληνας και 18ος στην πρώτη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Hyundai i20 WRC2, ο οποίος ήταν μόλις 4 δευτ. πιο αργός από τον πρώτο Νεβίλ.

Τα 70 πληρώματα τώρα θα ριχτούν στην πραγματική μάχη του αγώνα, στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές, από αύριο το πρωί σε Λουτράκι, Χαρβάτι, Δάφνη, Λιβαδειά και Βοξίτες. Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές Πύργο, Περιβόλι και «Ταρζάν», διαδρομές επαναλαμβανόμενες. Την Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα, θα έχουμε τρεις ειδικές διαδρομές σε Ελευθεροχώρι (διπλή) και Ελάτεια – Ρεγγίνι.

Εκκινήσεις έδωσαν ο Λευτέρης Αυγενάκης, ο Κώστας Τσιάρας, ο Κωστής Χατζηδάκης, η Νίκη Κεραμέως, ο Λευτέρης Οικονόμου, ο Γιώργος Κότσιρας, ο Χρήστος Δήμας, η Σοφία Ζαχαράκη, ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, η Ζωή Ράπτη και ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ.

Δεν γνωρίζω ποιος αποφάσισε το μισό υπουργικό συμβούλιο να δώσει την καρό σημαία της εκκίνησης, αλλά το βέβαιο είναι ότι η κίνηση ήταν άστοχη, καθώς δεν πρέπει να συγχέουμε τους αγώνες με την πολιτική και μάλιστα σε μια εποχή που η κυβέρνηση δοκιμάζεται με το ενεργειακό θέμα και με τον πληθωρισμό, ενώ το θέμα με την πανεπιστημιακή αστυνομία μάλλον επηρέασε τους θεατές, οι εκφράστηκαν αρνητικά στο πρόσωπο της Υπουργού Παιδείας.