Με 15% περισσότερη ισχύ και 10,5% παραπάνω αυτονομία το ηλεκτρικό Peugeot e-208

Με νέο κινητήρα και αναβαθμισμένη μπαταρία, θα προσφέρεται από το 2023.
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT

Μετά από μια αρχική βελτιστοποίηση στα τέλη του 2021, η οποία αύξησε την αυτονομία του κατά 6,5% (+22 χλμ.), φθάνοντας τα 362 χλμ., το Peugeot e-208 έρχεται το 2023 με μια σημαντική τεχνολογική αλλαγή, καθώς η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15%, από 100 kW/136 ίππους σε 115 kW/156 ίππους, ενώ με ορισμένες αλλαγές που έγιναν, μειώνουν τη μέση κατανάλωση ενέργειας σε μόλις 12 kWh στα 100 χλμ., αυξάνοντας την αυτονομία κατά 10,5% ή 38 χλμ., για να φτάσουν τα 400 χλμ.

Το Peugeot e-208, η 100% ηλεκτρική έκδοση του 208, έχει πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες, από την κυκλοφορία του το 2019, κατέχοντας ηγετική θέση στις πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη από τις αρχές του 2022, ενώ στη Γαλλία είναι πρώτο σε πωλήσεις ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα.

PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT

Η νέα έκδοση του 100% ηλεκτρικού Peugeot e-208 φέρει έναν νέο κινητήρα με 115 kW/156 hp, επιπλέον 15 kW/20 hp και 260 Nm ροπής, άμεσα διαθέσιμη, ενώ τοποθετήθηκε μια νέα, πιο αποδοτική μπαταρία υψηλής τάσης, με μεικτή χωρητικότητα 51 kWh (48,1 kWh χρήσιμη), που λειτουργεί στα 400 volt.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από την κυκλοφορία του το 2019, και χάρη σε αυτές τις δύο διαδοχικές εξελίξεις, το μοντέλο προσφέρει 17,65% περισσότερη αυτονομία και 15% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας.

Επιμέρους, οι μηχανικοί έβαλαν μια αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα υγρασίας εγκατεστημένο στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, που μεγιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβέστερο έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στο χώρο επιβατών και, τελικά, τη διατήρηση της ποσότητας ενέργειας που περιέχεται στη μπαταρία κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος.

PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT

Επίσης, τα ελαστικά είναι κατηγορίας «A+», σε ζάντες 16 ιντσών, ελαχιστοποιώντας την απώλεια ενέργειας λόγω τριβής, ενώ μια νέα σχέση μετάδοσης του κιβωτίου ταχυτήτων αυξάνει την αυτονομία.

Το μοντέλο θα προσφέρεται με δύο τύπους φορτιστών: στάνταρ, μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW και, προαιρετικά, τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον, το Peugeot e-208 είναι ικανό για γρήγορη φόρτιση: από ένα δημόσιο σημείο φόρτισης 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% σε 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.

Εξάλλου, το μοντέλο διατηρεί τον διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, για τα τρία διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (ECO, NORMAL και SPORT), για να αυξήσει ο οδηγός την αυτονομία ή την απόδοση, ενώ μέσω της λειτουργίας «BRAKE», που ενεργοποιείται από ένα άλλο κουμπί στη γραμμή ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων, ο οδηγός μπορεί και να αυξήσει την ανάκτηση ενέργειας οδηγώντας κυρίως με το πεντάλ γκαζιού, καθώς αφήνοντάς το επιβραδύνει έντονα.

Δημοφιλή