Οδηγούμε το Lexus UX 250h AWD

Το μοντέλο ανανεώθηκε και οι άνθρωποι της Lexus ελπίζουν να κερδίσουν ακόμα περισσότερο κοινό αναφορικά με τη βάση της γκάμας.
HuffPost

Κινητικότητα επικρατεί στα αρχηγεία (και όχι μόνο) της Lexus, με την εταιρεία να προχωρά ολοένα και πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό της, τούτη τη φορά με το UX 250h AWD. Το αυτοκίνητο αποτελεί αυτή τη στιγμή τη βάση στην γκάμα των Ιαπώνων, οι οποίοι προσθέτοντας μερικές όμορφες και λειτουργικές πινελιές, κατάφεραν να ανανεώσουν ένα μοντέλο, από το οποίο έχουν περάσει περίπου 3-4 έτη από την παρουσίασή του.

Οι αλλαγές που εντοπίζονται αφορούν το «πρησμένο» καπό, τη χαρακτηριστική μάσκα και τα τόξα των τροχών, όπου φιλοξενούνται οι τροχοί νέας σχεδίασης των 17 ιντσών. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα απόκτησής του σε διαφορετικές αποχρώσεις σε σχέση με την οροφή. Στο πίσω μέρος, διακρίνεται το κομψό σπόιλερ στη θύρα, αλλά και τα φώτα με ενσωματωμένα πτερύγια.

HuffPost

Εντός θαλάμου επιβατών, επενδύσεις και υλικά τραβούν αμέσως το μάτι, ενώ η κεντρική κονσόλα από την πλευρά της φιλοξενεί μια μεγαλύτερη οθόνη 12 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, με τον χειρισμό της να γίνεται είτε μέσω φωνητικών εντολών είτε μέσω αφής. Το touchpad αποτελεί παρελθόν, όπως επίσης και άλλα χειριστήρια που αφορούσαν το ηχοσύστημα, κάτι που σημαίνει πως έχει μείνει περισσότερος χώρος ελεύθερος για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

HuffPost

Η επιφάνεια της ασύρματης φόρτισης έχει γίνει κι αυτή μεγαλύτερη, ενώ για όσους θέλουν να φιλοξενούνται σε μια ωραία καμπίνα, ο φωτισμός LED βελτιώνει κατά πολύ την ατμόσφαιρα. Δύο θύρες USB, στάνταρ σύστημα πλοήγησης και apple car play/android auto είναι παρόντα, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο τον οδηγό και τους επιβάτες. Όσον αφορά στον πίνακα οργάνων, εκεί δεν παρατηρείται κάποια διαφοροποίηση, αφού ο ψηφιακός πίνακας έχει παραμείνει ο ίδιος, με του δύο αναλογικούς δείκτες να πληροφορούν σχετικά με τη θερμοκρασία και τη στάθμη του καυσίμου. Οι χώροι για τους επιβαίνοντες κρίνονται ικανοποιητικοί, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ανέρχεται στα 283 λίτρα.

HuffPost

Η «καρδιά» του οχήματος αποτελείται από έναν 2λιτρο 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί βάση κύκλου Άτκινσον, ισχύος 152 ίππων με 190Nm ροπή, συνεργαζόμενο με έναν ηλεκτρικό 109 ίππων με 202Nm ροπή. Το δεύτερο ηλεκτρομοτέρ έχει ισχύ 7 ίππων με 55Nm ροπή. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 184 ίππους. Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο e–CVT και στην 4κίνητη έκδοση, ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ έχει ενσωματωθεί στο πίσω διαφορικό, το οποίο μπορεί να δώσει ροπή σε όλους τους τροχούς, ενώ παράλληλα αυξάνεται η δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Σχετικά με τις επιδόσεις, το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,7 δευτ. και η τελική φτάνει τα 177χλμ./ώρα.

Και επειδή όλα τα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με μια πληθώρα συστημάτων ασφάλειας, το Lexus UX 250h AWD διαθέτει μεταξύ άλλων τα Pre-Collision System, Intersection Turning Assist, Emergency Steering Assist, Dynamic Radar Cruise Control και Curve Speed Reduction.

HuffPost

Με δεδομένο πως με το που παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο, ξεχώριζε για την ωραία του κύλιση, το αυτοκίνητο στις αναρτήσεις δεν υπέστη πολλές επεμβάσεις, κάτι που σημαίνει πως εξακολουθεί να είναι πολιτισμένο, δεν κουράζει τους επιβάτες, καταφέρνοντας να απορροφά τα άσχημα σημεία του οδοστρώματος δίχως πολλές διαμαρτυρίες. Η κλίση στις στροφές δεν είναι μεγάλη όταν πατηθεί περισσότερο το γκάζι, ενώ η 4κίνηση βελτιώνει σημαντικά και σε μεγάλο βαθμό την πρόσφυση. Καλύτερη είναι εν συνεχεία η αίσθηση του τιμονιού, ειδικότερα όταν επιλεγεί το προφίλ Sport. Πολύ καλή και η λειτουργία του κιβωτίου σε αστικό περιβάλλον, εκεί όπου ο χειριστής έχει τη δυνατότητα να διαλέξει το πρόγραμμα EV, με το οποίο το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό.

Σε γενικές γραμμές το Lexus UX 250h AWD αποδεικνύεται πολιτισμένο και γαλήνιο στον δρόμο, η 4κίνηση μπορεί να το κάνει να ξεφύγει από πολλές κακοτοπιές, με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης να παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα. Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, το οποίο όταν χρειαστεί να ταξιδέψει άνετα ή γρηγορότερα, θα το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη.

Δημοφιλή