Οδηγούμε το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD

Δικίνητη έκδοση, με ανανεωμένη εμφάνιση και καλές επιδόσεις
Οδηγούμε το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Οδηγούμε το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Δημήτρης Μπαλής

Ο εξηλεκτρισμός έχει μπει στο DNA και της Suzuki, η οποία χρησιμοποιεί ήπια και μέση υβριδική τεχνολογία.

Στο S-Cross, το οποίο πέρασε στην 3η του γενιά, η ιαπωνική μάρκα έχει βάλει ένα σύστημα 48V, ήπιας μορφής, προσφέροντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα λίγη ισχύ παραπάνω, μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ - γεννήτρια.

Ο όγκος του αυτοκινήτου είναι εμφανής, με 4,300 μ. μήκος, 1,785 μ. πλάτος και
1,580 μ. ύψος, που το κατατάσσει στην ανώτερη κατηγορία των SUV της μάρκας.

Το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Δημήτρης Μπαλής


Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν η τεράστια μάσκα, τα ευμεγέθη LED φωτιστικά, τα
πλαστικά περιμετρικά, οι χρωμιωμένες ποδιές, και η κλεπτή λωρίδα αλουμινίου στο κάτω μέρος των παραθύρων, με το λογότυπο Hybrid στο πίσω μέρος να υποδηλώνει την τεχνολογία του συστήματος κίνησης.

Στην αναβαθμισμένη καμπίνα έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας υλικά,
πλαστικά και ταπετσαρίες, υπάρχει οθόνη αφής 9 ιντσών στην πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού, που παρέχει όλες τις πληροφορίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, μαζί με πλοήγηση.

Αρκετά άνετο στην καμπίνα, με τον πέμπτο επιβάτη και χωρά αν είναι μέτριων
διαστάσεων, ενώ τα 440 λίτρα του χώρου αποσκευών κρίνονται επαρκή για ταξίδι.

Χωρίς να συναρπάζει η σχεδίαση του κόκπιτ, είναι αρκετά λειτουργικό.
Σε αυτό που θα σταθώ, είναι στο κινητήριο σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 lt και ένα ηλεκτρικό μοτέρ – γεννήτρια που προσφέρει 14 ίππους και 53 Nm ροπής, που αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία 0,38 kWh (ήπιο υβριδικό σύστημα 48V). Το αποτέλεσμα είναι η συνολική ισχύς του συστήματος να φθάνει του 129 ίππους και τα 235 Nm ροπής, από χαμηλές στροφές.

Στο εσωτερικό.
Στο εσωτερικό.
Δημήτρης Μπαλής

Οδηγικά, η συνεργασία με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρκετά καλή, όμως όταν έχεις συνηθίσει στα αυτόματα κιβώτια του ανταγωνισμού, κάπως παραξενεύεσαι.

Πάντως, το μοτέρ δεν ζορίζεται πολύ, ακόμα και αν ανεβάσεις στροφές, επιταχύνει καλά και το βασικό είναι ότι η μέση κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 7 λίτρα στα 100 χλμ., γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό στις μέρες μας.

Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα, στο αυτοκίνητο δοκιμής, ενώ υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση.

Στον δρόμο πατά γερά με τα 1.195 κιλά βάρος, οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα ελάχιστοι και εν γένει η ανάρτηση συμπεριφέρεται καλά, ακόμα και σε χωματόδρομους.

Το Suzuki S-Cross σε αυτή την έκδοση, με πλούσιο εξοπλισμό, είναι μια επιλογή που θα τη σκεφτείς, αναλογιζόμενος τι προσφέρει και ειδικά το πόσο χαμηλά βρίσκεται η κατανάλωση καυσίμου.