ΔΙΕΘΝΕΣ
16/10/2020 10:30 EEST | Updated 16/10/2020 10:31 EEST

Το Instagram «φρενάρει» τις κρυφές διαφημίσεις των influencers

Στο εξής θα πρέπει να ξεκαθαρίζουν αν μια ανάρτηση αποτελεί διαφήμιση.

Maskot via Getty Images

Το Instagram συμφώνησε μέτρα για την καταπολέμηση της κρυφής διαφήμισης από τους αυτοαποκαλούμενους «influencers» που πληρώνονται για να τοποθετούν κεκαλυμμένα διάφορα προϊόντα στις αναρτήσεις τους.

Οπως έκανε γνωστό η Βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) την Παρασκευή, το Facebook Ιρλανδίας (σ.σ. το Instagram ανήκει στην Facebook Inc.) δεσμεύτηκε να προχωρήσει σε ένα σημαντικό πακέτο αλλαγών.

«Αυτό θα κάνει πολύ πιο δύσκολο για τους χρήστες να δημοσιεύουν μια διαφήμιση στο Instagram χωρίς να την επισημαίνουν ως τέτοια», σύμφωνα με την CMA.

Στο εξής, οι influencers θα πρέπει να επιβεβαιώνουν και να αποκαλύπτουν εάν έχουν λάβει ανταλλάγματα ή άλλα κίνητρα για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Το Instagram θα χρησιμοποιήσει επίσης ειδική τεχνολογία για να εντοπίζει τους χρήστες που μπορεί να μην έχουν αποκαλύψει σαφώς ότι μια ανάρτηση τους αποτελεί διαφήμιση, δήλωσε η CMA.

Πέρυσι, 16 διασημότητες στη Βρετανία υποχρεώθηκαν από την CMA να εκκαθαρίσουν τις δραστηριότητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: Reuters

Αμερικανικές Εκλογές
Δημοσκοπήσεις, ειδήσεις και αναλύσεις για τις αμερικανικές εκλογές από την HuffPost

Sponsored Post